magnulf Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vis du åpner den malen jeg postet i paint og printer den ut med det så kommer den i 1:1. Jeg og slet litt med det at den kom ut i feil størrelse. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Legger ved noen maler jeg fant en sist jeg hadde bruk for en mal. 6175547[/snapback] Går ut ifra at de fleste radiatorer er lignende? Lenke til kommentar
Zomb Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Legger ved noen maler jeg fant en sist jeg hadde bruk for en mal. 6175547[/snapback] Går ut ifra at de fleste radiatorer er lignende? 6176495[/snapback] Har kun testet på Black Ice og Cooltek, og der passer de greit Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Da var vannkjølinga montert provisorisk.. blokka er montert, men pumpe og rad er utenfor kab inntil videre.. til test for lekk er ferdig... men skrue eller managhead.. noen med peil anywy jeg har mye luft i slangene .. hvordan få bort?? skal legge ved bilder når jeg får igjen digi kam'et mit.. faen pappa.. tar med det til sverige... jaja.. temp ligge rpå 45 grader @ 2,2 ghz ved 1,75V. regner med at tempen er såpass fordi jeg har mye luft i slangene, og at jeg driver med en del er vel ca 35% load. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ja og radiator har kun en 80mm vifte sugende gjennom seg.. har ikke fått min 120mm enda Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Oioi, sammenligner meg med Skrue.. Ang. luft. Har du kjørt systemet lenge? En del vil samle seg i radiatoren og dermed vil du få høy vanntemp. Prøv å snu/vend på den for å få den ut. Og pass på at du har nok vann, så ikke pumpa tar lufta med inn i systemet igjen. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) ja men når jeg stopper pumpen, så renner alt vannet tilbake til pumpa, så da må jeg fylle vann når den er i gang.. og det er vanskelig mded de små inlette på pumpa edit: det e rkjørt i ca en halv time nå Endret 26. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 gi meg 5 min så skal jeg sette inn mer vann og flytte rad Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 da var vann fylt... ser bare 2 små luftbobler.. og tempen sank fra 47 grader til 38 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 se der ja, sweet. blir bra når du får en 120vifte og! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 jepp.. gonna order en .. anbefalinger?? Lenke til kommentar
Zomb Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...SCL&mcat=15s351 De der er stille og greie. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 faen nå gikk skjermkortet mitt!!!! tror kanskje det kom en sprut i agp porten... men altså, hk lever, fordi diskene spinner opp, og cpu lever, og rammen lever.. tror dere det bare trengs nytt skjermkort? er lønning snart anyway.. så anbefalinger på skjermkort folkens? noe midrange greier. driver bare med film visning og noe lett spilling... Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Uffda. Et 7600GT vil nok passe deg ypperlig Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 hmmm mulig... må se an hva jeg får av penger.. hadde vært greit om jeg hadde fått testet delene i et socket a system.... kan jo dra til en kompis og teste delene... men.. er det stor sjans for at hele kortet har gått til helvete.. ser ikke svidd ut noe sted unntatt på kontakt pinnene.. og de kan vel renses? slo av datan og lot eventuelt vann i agp tørke.. så får se på søndag Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Legg utover alle delene på et gulv med varme og/eller bruk en varmepistol av noe slag. La de ligge der i 1-2 døgn, og du kan og spraye de med noe alkohol elns som fordamper. Tviler på at noe har gått føyka til deg egentlig. Eller har du testet at skjermkortet ikke virket? Endret 26. mai 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) skal prøves hovedkort og vannblokk er montert, var ikke noe lekk der. Men tror det kom sånn før jeg starta opp totalt.. Så jeg tok ut skjermkort og rensa bort litt av det svarte med en qtip, og kortet ligger på bordet hjemme nå Er ca 24 grader i rommet til vanlig. EDIT: Nei det kom en reboot.. Da kom det bilde, men fikk litt artifacts, så slo av maskina med en gang... Starta uten skjermkort, da kom det pip kode, som tilsa : skjermkort var ikke i maskinen så skal se på søndag når jeg kommer hjem... en tur innom anniken først Endret 26. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Du skal ikke se bort ifra at skjermkortet er ok! Har du fått en skvett vann i AGP-porten, så sørg for å tørke denne grundig ut før du igjen prøver kortet. Feilen ligger sannsynligvis der. Bruk gjerne følgende metode: Få tak i noe isopropanol eller rødsprit. Fyll dette på en passende dusjflaske, og sprøyt en passende mengde inn i AGP-porten. Har du en vifteovn i huset (de fleste har vel det?), så setter du denne 30-40cm fra kabinettet, og kjører denne på halv effekt i ca et døgn. Om ovnen ikke kan effektreguleres, må den settes lenger unna! Når du igjen monterer skjermkortet, vil det sannsynligvis fungere igjen! Jeg tør si at jeg beklageligvis ( ) har visse erfaringer med slike ting, ettersom jeg diverse ganger har kommet i skade for å søle vann både her og der. Dermed er det ikke sagt at dette vil virke i ditt tilfelle, men det er jo verdt et forsøk! Hmm. ManagHead var jo først ute igjen, men jeg får jo bare bekrefte forslaget. Btw: Kos deg med Anniken da! Endret 26. mai 2006 av Skrue Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jepp will do hvis ikke så har jeg tenkt og kjøpe meg et nytt.. men hva vil lønne seg for meg som ikke spiller ? kun en dag eller to på LAN. og det er kun lett spilling.. kjøpe et 9800pro for 300 kr eller kjøpe nytt x1600pro / 6600gt / 7600 gt? Endret 26. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Om du kommer over noe brukt så kan du gjøre et kupp der, tipper det er en del som kvitter seg med agp-kort nå for tiden Skrue: "Ulykker" er vel ikke komme utenom når man driver slik en del her gjør. Har selv tatt knekken på ett skjermkort og ett hovedkort på grunn av vannlekasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå