Gå til innhold

"Billioperatører" & Videotelefoniprisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo begrenset nytteverdi, men så lenge det er er gratis, og vanlige samtaler ikke er det, kan man jo ringe med video til andre som har telefoner som takler det. :)

6130239[/snapback]

Man betaler vanlig minuttpris fordi om man har videotelefonisamtale. Det som er gratis er den tilleggsavgiften som videtelefoni vanligvis koster.

Lenke til kommentar
Er jo begrenset nytteverdi, men så lenge det er er gratis, og vanlige samtaler ikke er det, kan man jo ringe med video til andre som har telefoner som takler det. :)

6130239[/snapback]

Man betaler vanlig minuttpris fordi om man har videotelefonisamtale. Det som er gratis er den tilleggsavgiften som videtelefoni vanligvis koster.

6131640[/snapback]

Dette er ikke riktig. Hos Talkmore er videotelefoni gratis, helt uten noe form for avgifter. Også hos Telenor.

Lenke til kommentar

Ja, helt gratis. Bruker det alltid ved samtaler til min søster, når både hun og jeg befinner oss i 3G-nett. Er kanskje ikke helt det store jeg sparer, særlig ikke med min bruk, og til vanlig er jeg imot slagordet om "en krone her, en krone der". Men men.

Bruker nå en Nokia 8800, så da er det jo ikke muligheter for videotelefoni. Og strengt tatt er det en tjeneste jeg tviler sterkt på at vil ta av. Ser overhodet ikke poenget annet enn i helt spesielle tilfeller.

Lenke til kommentar
Ja, helt gratis. Bruker det alltid ved samtaler til min søster, når både hun og jeg befinner oss i 3G-nett. Er kanskje ikke helt det store jeg sparer, særlig ikke med min bruk, og til vanlig er jeg imot slagordet om "en krone her, en krone der". Men men.

Bruker nå en Nokia 8800, så da er det jo ikke muligheter for videotelefoni. Og strengt tatt er det en tjeneste jeg tviler sterkt på at vil ta av. Ser overhodet ikke poenget annet enn i helt spesielle tilfeller.

6137051[/snapback]

Du har videotelefoni med søstera di på en 8800 uten videotelefoni...? :hmm:

Lenke til kommentar

SMS fra Talmore den 18. mai:

TalkMore gir nå alle sine kunder GRATIS videotelefoni ut året. Du kan altså ha så mange videosamtaler du vil til og med 31.12, helt gratis! Mvh TalkMore

Denne meldingen som mange av de jeg kjenner fikk, viser seg å være falsk i henhold til kundeservice Talkmore. :thumbdown:

Lenke til kommentar
noextras.net da? de bruker netcom nett...

6155881[/snapback]

De har forsatt ikke 3G og man kan derfor ikke bruke vidotelefoni med dem. Da må man bli Mobyson kunde. Samme eiere.

6156325[/snapback]

Samme eiere kanskje, men de bruker telenor nett..

Lenke til kommentar
Snakket med One Call kundeservice i dag som kunne fortelle at også One Call gir sine kunder gratis videotelefoni ut året  :)

6157416[/snapback]

Noen som vet om det er gratis å ringe videotelefoni mellom nettene...telenor til netcom og visa vers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...