SUPERJANNE Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 noextras, mobyson, talkmore, onecall etc... har de videotelefoni? prisen på dette er og blir? hvilket av disse er best å ha? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Var oppe i en lignende tråd i går/natt. Nettene har denne tjenesten gratis - men om de små velger å ta betalt for dem, kan de i såfall stikke all inntekt i egen lomme. Det er dermed opp til operatøren - og du må kontakte denne spesifikt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har sendt mail til TalkMore på dette på tirsdag så regner med et svar senest i morgen! Skal poste svaret her da... Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Noextras har ikke mulighet for videotelefoni enda. Fra i dag 18/5 og ut året gir Talkmore alle sine kunder gratis videotelefoni. Endret 18. mai 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fra i dag 18/5 og ut året gir Talkmore alle sine kunder gratis videotelefoni. 6127113[/snapback] Hvor har du den informasjonen fra? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fikk følgende sms fra TalkMore TalkMore gir nå alle sine kunder GRATIS videotelefoni ut året. Du kan altså ha så mange videosamtaler di vil til og med 31.12, helt gratis! Mvh TalkMore Yes! Da gleder jeg meg bare til K800! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Er jo begrenset nytteverdi, men så lenge det er er gratis, og vanlige samtaler ikke er det, kan man jo ringe med video til andre som har telefoner som takler det. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er jo begrenset nytteverdi, men så lenge det er er gratis, og vanlige samtaler ikke er det, kan man jo ringe med video til andre som har telefoner som takler det. 6130239[/snapback] Man betaler vanlig minuttpris fordi om man har videotelefonisamtale. Det som er gratis er den tilleggsavgiften som videtelefoni vanligvis koster. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er jo begrenset nytteverdi, men så lenge det er er gratis, og vanlige samtaler ikke er det, kan man jo ringe med video til andre som har telefoner som takler det. 6130239[/snapback] Man betaler vanlig minuttpris fordi om man har videotelefonisamtale. Det som er gratis er den tilleggsavgiften som videtelefoni vanligvis koster. 6131640[/snapback] Dette er ikke riktig. Hos Talkmore er videotelefoni gratis, helt uten noe form for avgifter. Også hos Telenor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, helt gratis. Bruker det alltid ved samtaler til min søster, når både hun og jeg befinner oss i 3G-nett. Er kanskje ikke helt det store jeg sparer, særlig ikke med min bruk, og til vanlig er jeg imot slagordet om "en krone her, en krone der". Men men. Bruker nå en Nokia 8800, så da er det jo ikke muligheter for videotelefoni. Og strengt tatt er det en tjeneste jeg tviler sterkt på at vil ta av. Ser overhodet ikke poenget annet enn i helt spesielle tilfeller. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja, helt gratis. Bruker det alltid ved samtaler til min søster, når både hun og jeg befinner oss i 3G-nett. Er kanskje ikke helt det store jeg sparer, særlig ikke med min bruk, og til vanlig er jeg imot slagordet om "en krone her, en krone der". Men men. Bruker nå en Nokia 8800, så da er det jo ikke muligheter for videotelefoni. Og strengt tatt er det en tjeneste jeg tviler sterkt på at vil ta av. Ser overhodet ikke poenget annet enn i helt spesielle tilfeller. 6137051[/snapback] Du har videotelefoni med søstera di på en 8800 uten videotelefoni...? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg bruker to telefoner. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 SMS fra Talmore den 18. mai: TalkMore gir nå alle sine kunder GRATIS videotelefoni ut året. Du kan altså ha så mange videosamtaler du vil til og med 31.12, helt gratis! Mvh TalkMore Denne meldingen som mange av de jeg kjenner fikk, viser seg å være falsk i henhold til kundeservice Talkmore. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Men de kan da virkelig ikke ta betalt for datatrafikk ved videotelefoni? Det lukter jo svinedyrt lang vei. Lenke til kommentar
peterdenstore Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Snakket med kundeservice på Talkmore nå. Det har vært litt forskjellige svar derfra. Jeg fikk imidlertid bekreftet nå at det er helt gratis med videosamtaler ut året. jippi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 noextras.net da? de bruker netcom nett... Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 noextras.net da? de bruker netcom nett... 6155881[/snapback] De har forsatt ikke 3G og man kan derfor ikke bruke vidotelefoni med dem. Da må man bli Mobyson kunde. Samme eiere. Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Snakket med One Call kundeservice i dag som kunne fortelle at også One Call gir sine kunder gratis videotelefoni ut året Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 noextras.net da? de bruker netcom nett... 6155881[/snapback] De har forsatt ikke 3G og man kan derfor ikke bruke vidotelefoni med dem. Da må man bli Mobyson kunde. Samme eiere. 6156325[/snapback] Samme eiere kanskje, men de bruker telenor nett.. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Snakket med One Call kundeservice i dag som kunne fortelle at også One Call gir sine kunder gratis videotelefoni ut året 6157416[/snapback] Noen som vet om det er gratis å ringe videotelefoni mellom nettene...telenor til netcom og visa vers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå