veliro Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tastaturlyset på min motorola er alltid av. Hvordan fikser jeg dette? Er liksom litt irriterende å ikke kunne se hvor de forskjellige tastene er i mørket Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Da må det være noe galt med telefonen. Best å kontakte forhandleren du kjøpte den hos... Lenke til kommentar
veliro Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ja, trodde ikke det var en funksjon å skru av og på belysning på tastaturet, har lest manualen og alt... Men plutselig idag tidlig så virka alt som normalt igjen Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Ja, trodde ikke det var en funksjon å skru av og på belysning på tastaturet, har lest manualen og alt... Men plutselig idag tidlig så virka alt som normalt igjen 6121879[/snapback] Veit at Motorolas flip-telefoner fra et par år tilbake hat hatt en slags fotosensor til tastaturet. Så når det er lyst, er tastaturbelynsingen av for å spare strøm, og blir det mørkt slår belysningen seg på.. Egentlig en smart detalj som Motorola har.. Men er det av hele tiden så er det nok noe galt med telefonen.. Endret 18. mai 2006 av >Jonas< Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ja, trodde ikke det var en funksjon å skru av og på belysning på tastaturet, har lest manualen og alt... Men plutselig idag tidlig så virka alt som normalt igjen 6121879[/snapback] Veit at Motorolas flip-telefoner fra et par år tilbake hat hatt en slags fotosensor til tastaturet. Så når det er lyst, er tastaturbelynsingen av for å spare strøm, og blir det mørkt slår belysningen seg på.. Egentlig en smart detalj som kun Motorola har.. Men er det av hele tiden så er det nok noe galt med telefonen.. 6122598[/snapback] Det stemmer ikke. Dette er det flere av nokia sine telefoner som har. Ofte symbiantelefonene. F.eks: 6630 og N70 Lenke til kommentar
Kysten Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja, trodde ikke det var en funksjon å skru av og på belysning på tastaturet, har lest manualen og alt... Men plutselig idag tidlig så virka alt som normalt igjen 6121879[/snapback] Veit at Motorolas flip-telefoner fra et par år tilbake hat hatt en slags fotosensor til tastaturet. Så når det er lyst, er tastaturbelynsingen av for å spare strøm, og blir det mørkt slår belysningen seg på.. Egentlig en smart detalj som kun Motorola har.. Men er det av hele tiden så er det nok noe galt med telefonen.. 6122598[/snapback] Det stemmer ikke. Dette er det flere av nokia sine telefoner som har. Ofte symbiantelefonene. Det kan nok stemme det at Motorola har sensor på tastarur, fikk min W3X for en uke siden, testet den grundig hjemme og tastaturlys var på hele på hele tiden, så ser eg en dag eg var ute og skulle taste en melding at det ikke var lys i tastatur(godt lys ute) Kom hjem i stua som er noe mørkere så kom lyset på igjen Ellers vil eg sei at Motorola er en god mob. Hadde 2 stk 6280 som gikk rett tilbake fra meg, den siste var så skranglete at det var en skam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå