Gå til innhold

Motorola razr v3 - problem med tastaturbelysning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, trodde ikke det var en funksjon å skru av og på belysning på tastaturet, har lest manualen og alt...

Men plutselig idag tidlig så virka alt som normalt igjen :)

6121879[/snapback]

Veit at Motorolas flip-telefoner fra et par år tilbake hat hatt en slags fotosensor til tastaturet. Så når det er lyst, er tastaturbelynsingen av for å spare strøm, og blir det mørkt slår belysningen seg på.. Egentlig en smart detalj som Motorola har.. :)

Men er det av hele tiden så er det nok noe galt med telefonen..

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Ja, trodde ikke det var en funksjon å skru av og på belysning på tastaturet, har lest manualen og alt...

6121879[/snapback]

Veit at Motorolas flip-telefoner fra et par år tilbake hat hatt en slags fotosensor til tastaturet. Så når det er lyst, er tastaturbelynsingen av for å spare strøm, og blir det mørkt slår belysningen seg på.. Egentlig en smart detalj som kun Motorola har.. :)

6122598[/snapback]

Det stemmer ikke. Dette er det flere av nokia sine telefoner som har. Ofte symbiantelefonene.

F.eks: 6630 og N70

Lenke til kommentar

6121879[/snapback]

Veit at Motorolas flip-telefoner fra et par år tilbake hat hatt en slags fotosensor til tastaturet. Så når det er lyst, er tastaturbelynsingen av for å spare strøm, og blir det mørkt slår belysningen seg på.. Egentlig en smart detalj som kun Motorola har.. :)

6122598[/snapback]

Det stemmer ikke. Dette er det flere av nokia sine telefoner som har. Ofte symbiantelefonene.

Det kan nok stemme det at Motorola har sensor på tastarur, fikk min W3X

for en uke siden, testet den grundig hjemme og tastaturlys var på hele

på hele tiden, så ser eg en dag eg var ute og skulle taste en melding

at det ikke var lys i tastatur(godt lys ute) Kom hjem i stua som er noe

mørkere så kom lyset på igjen

:thumbup:

Ellers vil eg sei at Motorola er en god mob. Hadde 2 stk 6280 som gikk rett tilbake fra meg, den siste var så skranglete at det var en skam. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...