Amento Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Error Line 59 column 73: there is no attribute "TARGET". .../kibneb.no/gallery/index.php?list=1" target="_blank">Galleri You have used the attribute named above in your document, but the document type you are using does not support that attribute for this element. This error is often caused by incorrect use of the "Strict" document type with a document that uses frames (e.g. you must use the "Transitional" document type to get the "target" attribute), or by using vendor proprietary extensions such as "marginheight" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead). This error may also result if the element itself is not supported in the document type you are using, as an undefined element will have no supported attributes; in this case, see the element-undefined error message for further information. How to fix: check the spelling and case of the element and attribute, (Remember XHTML is all lower-case) and/or check that they are both allowed in the chosen document type, and/or use CSS instead of this attribute. Hva skal jeg bruke da?? EDIT: enda en ting som jeg lurer på... Den siden likte ikke at jeg skrev border="0" Det gjorde jeg fordi bildene var linker og dermed fikk en stygg border rundt seg. Bed Border="0" fikk jeg da fjernet den linken, men det likte da altså ikke validator... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hvordan åpne vinduer i nytt vindu Target attributten finnes ikke lenger gitt. -- Border finnes heller ikke lenger, man må bruke css: a img { border: none; text-decoration: none; } Trenger sikkert ikke den siste, så du kan jo teste hva som gjør susen. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 OMG! Er det virkelig så avansert å åpne i nytt vind Da dropper jeg det istedet... Så det er flere en meg som sitter inne på 17. mai Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hvis folk vil åpne i et nytt vindu gjør de det selv ---- Er jo fortsatt grytidlig og dårlig vær. Trenger litt tid til å våkne(og totalslakte websider)... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 haha Mamma og pappa er nede ved skolen vår nå og feirer 17. mai, jeg sitter her og PRØVER Å FÅ MEG ET WORLDPASS til Titan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå