tore- Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Har hørt det finnes et program som kan sjekke opp partisjonene og fixe problemer? Strømmen presterte å gå under PQ magic når jeg lagde noen partisjoner av ledig plass, og nå får jeg Error #116. Var på et LAN jeg hørte dette at det fantest et slikt program Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Kan http://www.powerquest.com/support/primus/id58.cfm hjelpe deg? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 jeg får jo ikke se eller endre på partisjonene i PM8... skal prøve linux og se om den klarer å fikse det edit: linux klarte fint mounte partisjonene, slette og endre dem, men nå for jeg error msg #114 jeg bør vel kanskje legge til at dette er to wd 80 gigz SE som er i raid0... [ Denne Melding var redigert av: tore- på 2002-10-06 15:11 ] Lenke til kommentar
tore- Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 vil bare si jeg klarte å fikse det, brukte linux og fjernet de partisjonene som ble halvlagde, og rebootet og pq magic gav meg to feil, 110 og 114, fixing, done, reboot, 100% normalt igjen :smile: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Når du har Linux er det unødvendig å bruke Windows med dyr/piratkopiert programvare for å utføre "magisk" partisjonering. GNU Parted har samme funksjonalitet som "Partition Magic". LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå