d'espresso Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg får ikke skrudd av barnesikringen på 360. Knappen "Tunr off family settings" er en slik som man ikke kan trykke på.. Dette er litt rart, i.o.m at onlinespilling er blokkert. Noe som tyder på at den er på. Så hvordan skal jeg skru den av?? Endret 18. mai 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Må man bekrefte sånne endringer via mail?? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hva er det du snakker om her... er det barnegreia du snakker om... da skrur du i hvertfall av hele greia for det er noe dritt Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 hva er det du snakker om her... er det barnegreia du snakker om... da skrur du i hvertfall av hele greia for det er noe dritt 6121326[/snapback] Hvordan da?? Ja, barnegreia.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg vet man ikke skal bumpe, men bare måtte. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 det er dette som blokkerer silver medlemer fra å spille på live så om du ikke har gold får du ikke åpnet den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå