Gå til innhold

Film: "now what?" ski film teaser!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er flinke og skate og sånn, det skal dere ha. (Vet ikke helt hva man kaller det når man står på ski, kaller det skate jeg)

Det så jo ganske proft ut noen ganger, kamera vinklene også. Virker som en av de vanlige skate filmene som følger Tony Hawk's pro skater spillene.

Skjer det noe annent i filmen en det som er på traileren, eller er det bare samma greia hele tida? Vis filmen bare går ut på og vise fram disse fancy triksene som vi så i traileren må det vel bli litt tamt ettervært. Synes til og med at dette 1 min klippet var litt skjedelig jeg, ble litt mye av det samma.

Hadde nok vært kulere vis dere hadde gjort litt mer sånn jackass opplegg ut av det, snakka litt til kamera mellom ski scenene og sånn. :hmm: vet ikke helt om du skjønte hva jeg mener nå men, litt uforstålig kansje..

Lenke til kommentar

Nice kjøring!

Okey litt kritikk.

Dårlig start å visa ein som moser balla i eit rekkverk. Ville ha bytta det ut med ein smooth spinn eller noko anna passande. Istaden for å ha namna til slutt kunne du ha vist namna mens dei tok eit fint hopp/rail/...

Ellers såg det kult ut. Kortid er filmen ferdig?

Lenke til kommentar

Rino_: Anten kaller ein det å stå på ski, eller å jibbe. Om det er kjedeleg å berre vise triks, kjem an på kor glad ein er i å sjå på slikt, og kor variert køyring det er. Eg har t.d. ingen problem med å sjå skifilmar som varer 45-60min utan at det vert sagt eit ord.

Til traileren: Eg synes den var bra. Var ikkje so typisk "amatør" som mykje anna, og ein god del betre enn t.d. den vetle teaseren/traileren JibTeam la ut tidlegare. Ingenting i vegen med å vise ein liten trynings på ein rail. Bra køyring, fin klipping og kul musikk (i mine øyre iallfall).

P.S. Var det ein bio 10 me så til slutt der, eller vart det berre 9?

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Rino:

Jeg skjønner hva du mener, og er helt enig. Jeg ser sjeldent på slike filmer i mer enn 20 minutter, blandt annet fordi jeg kjeder meg, og irriterer meg over at filmene kunne blitt mye mer underholdende å se på om de var laget annerledes.

En typisk "trikse-film" (alle?) viser stort sett den 5 sekunders lange videosnutten hvor trikset utføres, så til en ny videosnutt av et 5 sekunders langt annet triks - dette går da igjen helt til filmen er slutt. En får ikke tid til å oppfatte eller få med seg trikset før det kommer et nytt triks. Noen ganger så har de ikke engang tid til å vise landingen på trikset før det kommer et nytt triks. :roll:

rasmus1808:

Det jeg skrev ovenfor er ikke pekt direkte mot teaseren din på noen måte, bare en generell oppfatning av hva jeg synes om typiske trikse-filmer :)

Lenke til kommentar

Takk for all kriitikk! Det sisste trikset var en bio 10! Enig i det med kanskje å ha med noe stunts eller lignende skal prøve å få med no i neste film (har en del andre filmer som har med non stunt)! Det med tekst er jeg helt enig i at kunne ha blitt gjort på en litt mer kreativ måte eller i selve klippene :) Selve dvden kommer ut til sommern et sted! :dribble:

Endret av rasmus1808
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...