TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) kom opp i skriftlig engelsk eksamn i går, yeah. Eksamen på fredaag. Endret 17. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer Håper at jeg kommer opp i det samme neste år.. Lenke til kommentar
enl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer Noe av det bedre du kan komme opp i, absolutt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 JA, det er vel det jeg får best karakter i av norsk, engelsk og matte. Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hehe.. jaja.. Jeg kom opp i matte! Ganske fornøyd, ikke det værste egentlig Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Engelsk her også.. Ålrait nok, men kunne godt drept for matte :-P Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Engelsk her også.. Ålrait nok, men kunne godt drept for matte :-P 6126054[/snapback] Drep meg da - Jeg fikk føkkings matte. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 kom og opp i negelsk...tema "colours", gleder meg faktsik til imårra, ble så glad når jeg kom opp i engelsk Gratulerer btw Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Det er mye bedre å komme opp i engelsk enn matte, ihvertfall for meg. Jeg får 5 og 6 i engelsk *skryte*. BTW, Eksamen i morgen. EDIT: Vi fikk også temaet colours, er vel enstandard for hele landet. Takk, kt600 Endret 18. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
JaevL Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 samme her hehe synes det er digg! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hadde eg komt opp i engelsk, hadde eg sluttet å skirve her på fourmet. MAO, hadde hengt meg en plass i skogen Endret 18. mai 2006 av vegis Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hvorfor det?? Det er jo en av de letteste fagene. Jeg sugde i engelsk i 7. klasse, men da jeg begynte på U.skolen fikk jeg 5-6 av lærerne og jeg fortsatte å gjøre det bra i engelsk. Gjør sjelden lekser vi ikke må, ser heller på tv og spiller spill for å lære engelsk. Deltagelse i timen er det bare å lese litt, svare på enkle spørsmål (ofte på norsk). Så jeg ser ikke noen grunn til å gå å henge seg fordi man kommer opp i engelsk. Eksamen i engelsk er helt lik en engelsk tentamen. Jeg har ikke gjort noe til nå og eksamen er i morgen. *kose seg* Må bare få legge til at nesten hele klasse ble happy for for å komme opp i engelsk. Endret 18. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Går stengt tatt mye på språkforsåelse og evnen til å ta opp nye ting etter alderen av 8 og da.. Det finnes en håndfull eksempler i hver klasse på elever som kun trenger å lese stoffet en gang, å kunne det - og elever som må lese de 3-4 ganger, og enda ikke klare å sette sammen pusslebitene.. For meg er feks matte mye mer "gå etter oppskrifta", enn de språklige fagene: "bruk disse ingrediensene og lag en tre-retters middag", hvorpå sistnevnte der blir nedstemt av min egenrådige stemmerett. Det -er- i grunnen veldig opp til det enkelte individ St.Matias :-) EDIT: kom forresten opp i engelsk jeg også - asj Endret 18. mai 2006 av torvald Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Læreren min sier også at de med "språkøret" har det lettere enn de andre som må kunne regler og slikt. Heldigvis har jeg "språkøret". Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 temaet "colours" er ikke standard for hele landet, noen skoler får "clashes"....men tror det er online temahefte..... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Noen som vet om det går ann å få tak i spørsmålsheftet til teamet colours? Det er vel lov å starte litt før de andre? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har i alle år funnet sensorveiledningene til tentamenene på udanningsdirektoratet.no, men ikke i år til eksamen.. Den gang ble de brugt tidligere avgangsprøver, noe som gjorde at de meste var lagt ut på nett, både offisielt og uoffisielt.. Tror neppe noen får vite noe (elever vell og merke) før selve dagen, viss ikke en eller annen kjekk sensor lekker ut litt informasjon til o' store www e.l. Men da skal du være heldig som finner i tilfellet :-) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 awwww...husker jeg så noen som hadde funnet oppgavene til en norsk eksamen her i fjor. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Yess, endelig ferdig med skriftlig eksamen. Utrolig enkelt og kjedelig. Tenkte ikke på at det var eksamen engang, tenkte på det som en tentamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå