Arangaras Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 *host hark* Betre helsevesen? Javel.. Om ein er stinn i pengar so. Men! Gratulerer med dagen ja! Blir diverre ikkje noko feiring på meg, stikk på skulen no og skal lese til eksamen på fredag. Været her i Trondheim kunne ikkje vore betre. Sol frå skyfri himmel. Ha ein fin 17 mai! Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg liker ikke denne dagen. Jeg liker ikke dette landet. Når jeg er ferdig utdannet økonom, flytter jeg vestover. Mine barn skal vokse opp utenfor Norges sosialistgrenser. 6119269[/snapback] Hvor flytter du da? 6119284[/snapback] USA. Lavere skatter, bedre helsevesen, frihet til å velge, fravær av janteloven. 6119297[/snapback] Ikke dumt det. Jeg har heller ikke mye til overs for Norge. Det kan jo forandre seg litt hvis FRP og/eller Høyre tar makten i 2009. Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Men det er jo ikke en like god velferdsstat som Norge. Det er det som er poenget. Havner du på sykehus der uten forsikring så må du betale i dyre dommer for hver dag du ligger der + eventuelle operasjoner. Derfor kommer jeg til å kjøpe forsikring. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen til alle som ikke spammer tråden med off-topic politikk-prat Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Men det er jo ikke en like god velferdsstat som Norge. Det er det som er poenget. Havner du på sykehus der uten forsikring så må du betale i dyre dommer for hver dag du ligger der + eventuelle operasjoner. Derfor kommer jeg til å kjøpe forsikring. 6119332[/snapback] Ok, siden du har en såpass bra utdanning så for du deg en god jobb og har råd de de beste forsikringene. Endret 17. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratturlerer med dagen alle sammen! Idag skal jeg spise is! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen alle sammen! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Hva skal dere gjøre i dag? Vet ikke om jeg gidder å gå ut i regnværet, bare sitte inne å kose meg med familien. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer alle sammen Her på Geilo er det overskyet, kaldt og rett å slett ett guffent vær Men skal vel ut å lufte hallingbunaden min for det om! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med ddaagen! Ålesund er det sjitfint vær Skal gå i tog om 1 time Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hipp hipp, hurra hurra hurraaaaa! Gratulerer så mye meg dagen alle sammen, håper dere får en fin feiring Her, i øst-landet i nærheten av Oslo, er det vått. Pytt pytt, hittil har det vært fint i alle fall! God 17. Mai! Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen everyone !! Her i Ålesund er det strålende sol og skyfri himmel og 14 grader ! penpent. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen alle sammen Akkurat nå sitter jeg og angrer på at jeg har festa i hele natt Og orker ikke tanken på å dra ned til byn enda, og bli rendt ned av snørrunger som skal ha russekort. Det kan vente til russetoget... Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen folk! Her hvor jeg bur er det pissvær, så jeg orket ikke å vere på skolen lengre (der alle aktivitetene er) Pluss at det var så få som jeg kjente her, så jeg gikk heim att te ho mor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer!! Jocke går patriotisk! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen! Jeg liker å være norsk. Vi bor på et godt sted. Sosialistene må bare ut. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer ja! Hatt en fin dag hittil ? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 har vært inne og sett på film pga det dårlige vært, ellers bra. Lenke til kommentar
enl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Blitt en del filmkikking på meg også i dag. Tror jeg hopper elegant over borgertoget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå