Miki Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg ønsker med tider og stunder å kunne lage et forum. Er nybegynner, så hvilke språk/teknologier anbefales i denne forbindelse? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 som en liten start kan du lage et forum på www.phpbb88.com det er gratis og har et lite utvalg med funktioner som kalender og shoutbox i forumet. php forum er ikke så veldig vanskelig å sette seg inn i heller. Eneste minuset med siden er alle reklamene og popupene.. men de ser du ikke i opera Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Poenget her er nok at han ønsker å fremme sin kunnskap om programmering osv., og velger da å ta utfordringen med å lage et eget forum. Uansett - PHP kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Åja slik... da blir det nok andre løsninger ja Lenke til kommentar
salah Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Anbefaler deg å starte med PHP, ettersom det egner seg bra + lett å lære seg. Du BØR også bruke database til forumet, der anbefaler jeg MySQL som start. Driver selv med et forum nå, så bare spør på PHP-delen av forumet eller send meg en PM så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 du kan i grunn bruke nesten hva som helst av språk til dette, se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6051236 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå