kolla2k Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei ! jeg er stadig plaget med et virus som antivirusprogrammet mit finner: *Det er altid .exe filer *Det er programmer som ikke er noe gale med *Filene blir ødelagte etter virusprogrammet har funnet det. (Action taken: Clean succeeded : Access allowed) *Viruset dokker opp i forsjellige filer hele tiden. Her er mer nøyaktig info om det som kommer opp i Symantec Corp.: Scan type: Auto-Protect Scan Event: Threat Found! Threat: W32.Licum File: D:\System Volume Information\_restore{886E48C2-57C8-407A-AE3E-F5B910C06109}\RP9\A0000688.exe Location: D:\System Volume Information\_restore{886E48C2-57C8-407A-AE3E-F5B910C06109}\RP9 Computer: X User: SYSTEM Action taken: Clean succeeded : Access allowed Date found: Wednesday, May 17, 2006 8:50:01 AM Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kan være en falsk deteksjon. Ser ut som flere har opplevd det samme: http://www.google.com/search?hs=PPG&hl=en&...%22&btnG=Search Lenke til kommentar
kolla2k Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Faen for nokke dritt, får det ikke vekk? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hvis det alltid er funnet på D:\ og i system volumet informasjon og i samme folder så er det nok noe gammelt, fra tidligere installasjon, og det beste du kan gjøre for å få slutt på det er å slette mappen som filen er i. Har du flerre mapper der så kan du sikkert fjerne de. Restore mappen som skal væra der burde ha den samme referanse nr som mappe i C:\ eller andre partisjoner, dvs referanse nr fra det system du har i dag. (tror eg) Eller du kan åpne den RP9 folder og fjerne filen manuelt. Så, har du flere restore referanser i D:\ er fra andre systemer eller installasjoner du har hatt. Ta det jeg skriver helst som utgangspunkt for å kontrollere nærmare. Det er nok ufarlig som hårek bemerker. Endret 17. mai 2006 av wiberos Lenke til kommentar
berxter Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Programmet sier at fila ligger i en system restorefolder. Skru av system restore, reboot og skru på igjen: http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgen...src=sec_doc_nam så er den borte. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå