Gå til innhold

Nytt abonnement, men hvilket?

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg hatt mitt TELE2 45 i ett år.. Er veldig førnøyd med det, men vet jo at det finnes billigere abonnement!

Siden jeg allerede er i Tele2 så tenkte jeg det er billigst å bytte til et abonnement fra Tele2, for da slipper jeg innmeldingsavgift!

Og da så jeg Tele2 Champion:

Månedspris: 0

Minuttpris: 0,54

Startavgift: 0,69

SMS: 0,59

MMS: 1,89

Og dette er da veldig billig!

Og mitt spørsmål er da; finnes det et billigere abonnement? Jeg sender mest sms ... Men det er helt uaktuelt å ha NonStop eller noe sånt!

Mvh. Erik

Endret av eplemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn, jeg synes det Champion-abonnementet ser greit ut prismessig? Slår både mitt bedrift og privat pluss(har to abo.) ned i støvlene - sånn i tillegg til at jeg betaler en månedsavgift på noe over hundre kroner/mnd.

Samtidig, så kan det vel henne det finnes billigere... Prøvd telepriser.no? Der kan du legge inn din bruk, og få ut hvilket abonnement som passer best.

Lenke til kommentar

Har Tele2 Champion selv. Undrer meg over hvor små mobilregningene mine har blitt. Ellers ingen problemer med verken den tekniske siden av tilbudet, eller med Tele2 generelt.

EDIT: Foresten genial kundeservice/supporttelefon. Hadde et spørsmål en gang, og det var 0 sekunder ventetid. Fikk svar etter ett ring. Meget bra, det står i sterk motsetning til alle andre teleoperatører jeg har vært borte i, der ventetiden har vært minst 15 minutter, gjerne opp mot 30-45 minutter.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Har Tele2 Champion selv. Undrer meg over hvor små mobilregningene mine har blitt. Ellers ingen problemer med verken den tekniske siden av tilbudet, eller med Tele2 generelt.

EDIT: Foresten genial kundeservice/supporttelefon. Hadde et spørsmål en gang, og det var 0 sekunder ventetid. Fikk svar etter ett ring. Meget bra, det står i sterk motsetning til alle andre teleoperatører jeg har vært borte i, der ventetiden har vært minst 15 minutter, gjerne opp mot 30-45 minutter.

6119211[/snapback]

Eneste ulempen med det er vell e-faktura (for de som liker regning hjem i postkassa), og at kundeservice er dyr, 10,- per samtale, ellers et bra abonnement :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar, på vår nasjonaldag :dribble:

Gikk på Telepriser.no og så de 6 billigste og fant ut dette:

Telio - Telio > Bare for bredbåndskunder hos Telio

FBK AS - Noextras.net > Forhåndsbetalt, det vil jeg ikke ha

One Call - Kontant = Kommer meg ikke inn på siden dems, så får ikke sett..

Hello - Only > Ganske likt Champion, men siden jeg slipper innmeldingsavgift på Tele2 tar jeg heller det.

Tele2 - Champion < Det jeg tror det blir

Chess - Knock-Out > Samme som med Helo.

Så det er vel best med Tele2 Champion da?

Har hørt om ett NetCom abonnement som man må verves inn i ... noen som vet noe om det :hmm: ?

Endret av eplemann
Lenke til kommentar
Har hørt om ett NetCom abonnement som man må verves inn i ... noen som vet noe om det  :hmm: ?

6120349[/snapback]

Du mener sikkert ownersbuy.no

Kjører på netcom sitt bedrifts abb.

Fint hvis du ringer MYE

Du kan bli vervet inn i owners men du MÅ ikke. Er som en fordelsklubb og koster kr 150 i året.

Jeg har selv abb gejnom owners men tenker på å flytte over til telio da det vil lønne seg for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Har Tele2 Champion selv.

Eneste ulempen med det er vell e-faktura (for de som liker regning hjem i postkassa), og at kundeservice er dyr, 10,- per samtale, ellers et bra abonnement :)

6119400[/snapback]

Betaler heller 10 kroner og får svar med en gang, enn å sitte i en time og måtte betale 30 kroner i tellerskritt :)

Ang. e-faktura så er jo det bare en fordel da, ettersom du slipper å måtte huske på å betale, og legge all informasjonen inn i nettbanken manuelt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
0,- for aktivering av MMS og GPRS - der tar NoExtras faktisk betalt...!

6119992[/snapback]

Hva? Er ikke MMS og GPRS i dag tjenester som tas selvfølgelig?

6121394[/snapback]

Nei, Noextras er frekke nok til å ta betalt for dette!

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...