Henrik Salthe Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Høstens norske storfilm, "Uro", har blitt plukket ut til å vises på filmfestivalen i Cannes. Liker du brukne neser og politivold kan du nå se teaser-traileren fra filmen her på Kulturo. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ikke akkurat en teaser som gjorde meg nysgjerrig på denne filmen. Nok en film om alt som er galt med Oslo er av liten interesse. Synd det er så tynt med skuespillere i dette landet, er de samme som går igjen i hver eneste film virker det som. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er faktisk 2 år siden vi så Nicolai Cleve Broch på kino sist. Ane Dahl Torp har dukket opp litt oftere i det siste, men jeg vil ikke akkurat si at det er de samme som går igjen i hver eneste film. Tror uro kan bli bra! Lenke til kommentar
aslamnabi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er faktisk 2 år siden vi så Nicolai Cleve Broch på kino sist. Ane Dahl Torp har dukket opp litt oftere i det siste, men jeg vil ikke akkurat si at det er de samme som går igjen i hver eneste film. Tror uro kan bli bra! 6147347[/snapback] enig. den ser kuul ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg