abene Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Google Notebook sluppet Tjenesten Google Notebook er nå endelig sluppet. Du kan bruke tjenesten til å lime inn tekst, bilder og lenker, og få rask tilgang til dette hvor som helst hvor du har tilgang til Internett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Må vel få prøvd dette, dog kan jeg ikke si at det appelerer så altfor mye. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Synes denne var svært hendig jeg. Nå slipper jeg alle .txt filene på desktoppen. Men jeg skulle ønske de utvidet funksjonaliteten. Av og til er det hendig å kunne legge ved en pdf. Det burde også være mulig å dele notebooks med bestemte rettigheter til bestemte personer. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Nyttig tjeneste dette. Kommer til å tenste ut dette når jeg kommer hjem og får tilgang til den vanlige pcen min. Synd tjenesten ikke funker for Opera og Safari. Håper Google snart lanserer en litt mer hendig bookmarks tjeneste som kan kombineres med denne og startside tjenesten til Google. Endret 17. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Veldig synd det ikke funker i Opera, men jeg får vel leke meg litt med programmet i FF. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Likte tjenesten. Veldig nyttig til å organisere informasjon vis man f.eks. driver med prosjekter på skolen. Man kan bare markere det som er viktig og vis man vil finne igjen informasjonen og ser mer på saken i en senere anledning kan man bare trykke på linken. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Opera har jo allerede (nesten*) tilsvarende funksjonalitet (notes) innebygd. (Har hatt det siden 7 (6?)) *Notatene blir lagret lokalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå