^fmj Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Alertpay En som vil at jeg skal betale gjennom dette, ved første øyekast ser det jo sikkert ut. Alt av sertifikater og slikt er iorden. Hvis noen har noen erfaringer med dem er jeg veldig interessert i å høre om de. Endret 17. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Nile Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei! Kjenner ikke til dette, men vil på det sterkeste råde deg til å ikke gå inn på dette før du får svar fra noen son har positiv erfariing. Veldig lurt å være overforsiktig mht. slike ting!! Be aware!! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det ser jo seriøst ut, men alle med med en god webdesigner kan jo klare det. jeg ville sjekket først om noen hadde positive erfaringer. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Folk på Scam.com mener at det er en ordentlig side: http://www.scam.com/showthread.php?t=3559 Jeg synes den virket noe mistenkelig først, men det sto også på siden at det hendte at det ble utsendt scam som så ut som det kom fra Alertpay. Selve siden er nok fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå