Mad_Max Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Er det stor forskjell på disse kortene? Crucial ATI Radeon 9700PRO 128MB DDR Hercules 3D Prophet 9700PRO 128MB DDR ATI Radeon 9700PRO 128MB DDR det er jo litt forskjell på prisen. egentlig så har jeg vell lyst på hercules sitt kort. hva trur dere er det beste valget Lenke til kommentar
benyhana Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hercules har den desidert mest stillegående vifta! (jmfr. Anandtech) Det synes jeg teller! En annen ting som kanskje ikke teller så mye er forpakningen, men jeg ville i allefall ikke kjøpt Club3D-versjonen, for bildet av den forpulte hoffnarren foran på pakka er jo helt jævlig dårlig!!! Har dere sett det!?? Fytti hællvete for en møkkagjeng! Club3D!? Har jo faaen aldri hørt om dem en gang! Club4 har jeg hørt om!!! Ser ut som en syvåring med konsentrasjonsvansker som har tegna den! - da synes jeg Propheten på pakka til Hercules er mye tøffere! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Så når du kjøper hardware, så er det fordi esken er fet? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 GIGABYTE har blitt min favoritt http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1686&p=1 riktig nok ser ikke kortet på denne testen så bra ut, men dem har gjort forbedringer siden da, bare sjekk på hjemme siden til GIGABYTE :smile: http://www.giga-byte.com/products/r9700pro.htm Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 13:40, skrev benyhana:Hercules har den desidert mest stillegående vifta! (jmfr. Anandtech)Det synes jeg teller!En annen ting som kanskje ikke teller så mye er forpakningen,men jeg ville i allefall ikke kjøpt Club3D-versjonen, for bildet av den forpulte hoffnarren foran på pakka er jo helt jævlig dårlig!!!Har dere sett det!?? Fytti hællvete for en møkkagjeng! Club3D!?Har jo faaen aldri hørt om dem en gang! Club4 har jeg hørt om!!!Ser ut som en syvåring med konsentrasjonsvansker som har tegna den!- da synes jeg Propheten på pakka til Hercules er mye tøffere! :lol: ROFLOLMAO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå