Gå til innhold

ASUS A7V333 RAID

AsconaB

Anbefalte innlegg

Maskina : ASUS A7V 333 RAID, XP2100+, 512mb pc2700 ddr, WD 80gb 8mb cache. Problemos : Under oppstart kommer følgende tekst : MBFastTrak133 "Lite" BIOS Scanning IDE Drives.... Der blir den stående å søke en stund, også kommer følgende tekst : No Array is defined. trykk ctrl - to enter fastbuild utility or press esc to continue booting. Jeg venter litt og så fortsetter den å boote av seg selv, har lagt inn win og alt funker bra, men dette tar jo litt tid da. har kobla hdd til rett ide kontakt ja, altså ikke til promise IDE. Hva sjutton e fel fan ? Peise ny maskin jeg har bygd selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskina : ASUS A7V 333 RAID, XP2100+, 512mb pc2700 ddr, WD 80gb 8mb cache. Problemos : Under oppstart kommer følgende tekst : MBFastTrak133 "Lite" BIOS Scanning IDE Drives.... Der blir den stående å søke en stund, også kommer følgende tekst : No Array is defined. trykk ctrl - to enter fastbuild utility or press esc to continue booting. Jeg venter litt og så fortsetter den å boote av seg selv, har lagt inn win og alt funker bra, men dette tar jo litt tid da. har kobla hdd til rett ide kontakt ja, altså ikke til promise IDE. Hva sjutton e fel fan ? Peise ny maskin jeg har bygd selv. Glemte å si at jeg ikke har noen jumper på hdd, siden det ikke trengs for å kjøre master, men kan det hende jeg må sette en på ? Leste et emne her det sto noe om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...