Gå til innhold

Xbox360 med lcd

Anbefalte innlegg

Hei igjen folkens.

Jeg sitter her og stusser over noen få ting ang xbox360.

Er det mulig og spille på en xbox360 på en pc? eller bruke LCD skjemen på pcen?.

Jeg har x2 LCD skjemer 19" og kunne godt tenke meg xbox360 live på den ene. Er dette mulig? Hvordan? Trenger jeg noe extra? Hvor får jeg kjøpt dette?

Takk for en kjempe side.

Mvh Finnduz :love::innocent:

Endret av Finnduz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du kan bruke PC-skjermen. Hvis du har componentkabel (fulgte med Premium-utgaven av x360), kan du bruke den.

6118853[/snapback]

Knall, akuratt den jeg har :dribble: Men må bare få bytta min xbox360 :)

Takk for koselige svar folkens :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, du kan bruke PC-skjermen. Hvis du har componentkabel (fulgte med Premium-utgaven av x360), kan du bruke den.

6118853[/snapback]

Ehh, du mener VGA kabel vel? Som ikke følger med Premium..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

6118853[/snapback]

Ehh, du mener VGA kabel vel? Som ikke følger med Premium..

6120173[/snapback]

Om den heter VGA-kabel eller ikke aner jeg ikke, men på mine foreldres monitor fungerte det fint med den kabelen som fulgte med hvertfall. Den ser slik ut:

EC.MS.882224037280.JPG

Lenke til kommentar
det bildet überGoliath postet, må man koble kabelen rett inn i skjermen?, for jeg har en skjerm der hvor kabelen ikke går ann å ta ut...

6120442[/snapback]

Liiiitt usikker her men tror den ordinære skjermkabelen som sitter på skjermen kobles til denne slik at den blir forlenget..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Denne har ikke festet ledning til PC'en, men den har bare 1024 x 768 i oppløsning, blir det bra?

EDIT: fant ut at med 1024 x 768, så før jeg spilt i XGA og med 1280x1024 så for jeg spilt med SXGA, er det STOR forskjell mellom XGA og SXGA?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...