Gå til innhold

Sony demonstrerer Blu-ray på bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere asså, nesten lyst til å kalle dere en gjeng med høns iblant.

La meg lære dere noen ting, aldri stole blindt på stoff funnet på internett og særlig ikke en så latterlig artikkel som dette. Den var ment for å håne Sony og ingenting annet.

Det er sant at de hadde en DVD av House of Flying Daggers filmen (Bra film) men de hadde også Blueray versjonen ! Hvorfor spør hønsene ? Joda det skal jeg fortelle dere ! De demonstrerte forskjellene mellom DVD og Blueray.

12132.jpg

De hadde 2 laptoper , en med DVD og en med Blueray. Denne tråden er ett fint eksempel på hvor dumme folk kan bli iblant. Dere VILLE at Sony gjorde en feil og hvorfor det ? Fordi dere er redde !

Lenke til kommentar

Teh_fanboy returns! :cool: (ikke ta den personlig - det er bare at du av og til støtter PS3 på selv de mest håpløse ting, hvor det er "bevist" at PS3 har gnidd dritt på sin egen legg)

Men du har nok rett ja. Jeg er umenneskelig redd. Huff og huff så redd jeg er! Aner ikke hva jeg burde være redd for, men du har sikkert rett! :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Redde? Haha! Konkurranse er det bare bra, det er jo vi som tjener på det uansett. Er det høns på forumet,så er du velkommen med i gjengen.Og du snakker om å ikkje gå fem på? Eg gidder ikkje en gang dra frem noen av dine vanvittige påstander om PS3 :thumbup: Det er du som må innse fakta ang. den konsollen.

Så her skyter du deg hardt i foten min gode mann.

Sorry for OT snakk.

EDIT:

Eg ser også at den artikkelen har blitt oppdatert med den informasjonen du kommer med, men takk for opplysningen:)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Redde? Haha! Konkurranse er det bare bra, det er jo vi som tjener på det uansett. Er det høns på forumet,så er du velkommen med i gjengen.Og du snakker om å ikkje gå fem på? Eg gidder ikkje en gang dra frem noen av dine vanvittige påstander om PS3 :thumbup:  Det er du som må innse fakta ang. den konsollen.

6122014[/snapback]

Amen.
Lenke til kommentar
Redde? Haha! Konkurranse er det bare bra, det er jo vi som tjener på det uansett. Er det høns på forumet,så er du velkommen med i gjengen.Og du snakker om å ikkje gå fem på? Eg gidder ikkje en gang dra frem noen av dine vanvittige påstander om PS3 :thumbup:  Det er du som må innse fakta ang. den konsollen.

Sorry for OT snakk.

EDIT:

Eg ser også at den artikkelen har blitt oppdatert med den informasjonen du kommer med, men takk for opplysningen:)

6122014[/snapback]

Virker tydeligvis ikke sånn når dere kaster dere over hver eneste negative data det er om Sony på nettet. Men det er ikke bare dere, media generellt kastet seg over Sony etter siste E3 messe. Nesten sånn at jeg finner det fascinerende. Og angående mine påstander om PS3, vel dem har jeg faktisk forklart, hver eneste en av dem. dark by design leverte dem alle i en tråd og jeg forklarte meg på hver eneste en av dem.

Om jeg skyter meg i foten ? Tja ikke akkurat. De som postet i denne tråden gjorde det .

Lenke til kommentar

Du holder deg for god for å svare på bl.a påstandene om at du var på Sony sin E3 pressekonferanse ifjor ++.

Du er utrolig selektiv i innleggene du svarer på, så ikke ta den.

Ja, media fokuserer veldig negativt på Sony for tiden. Men det er pga at på E3 2005 skapte de så sinnsyke forventninger - og i år leverte de ganske labert. Så derfor er alle veldig ute etter Sony akuratt nå. Jeg derimot er ikke sjokkert, det er alltid sånn.

Lenke til kommentar

Noen var rask der ja :).

At det er gått sport i å ta Sony om dagen er helt riktig. Man liker å le av de. Grunnen er såre enkel: Dess høyere man fly, dess hardere faller mann.

Sony har lenge oppført seg idiotisk med utsagn som: Neste generasjon starter når vi sier det. Hva slag idiotisk og ignorant påstand er det? Ingen seriøse bedrifter snakker slik i denne bransjen. At de i tillegg har totalt undervurdert MS kan vise seg å bli katastrofalt.

Min verste frykt er at MS tar over og at disse kjøper alt som de ser på som en konkurrent, derfor håper jeg Sony leverer så MS skjelver i buksene. Men da må de slutte å gjøre seg til latter i hele den teknologiske verden med tullsnakket sitt. For det er ikke bare såkalte "360-fanboys" som vil ta Sony, langt derifra, det er også flere seriøse spilljournalister, magasiner og nettsider. Og det er ikke fordi de elsker å ta Sony, eller fordi de ikke har et knallprodukt, men enkelt fordi de sier så mye piss!

De oppfører seg som om at disse sitter med svaret på alt og at resten av verden må tilpasse seg. De behandler folk som buskap. Dette provoserer selvsagt alle som vet hva det egentlig handler om.

Lenke til kommentar

Jeg er enig både med Avean og Dinsdale. Men Sony skrøt mye på E3 i 2005 og dreit seg ut i 2006. Men jeg stoler ikke på sånne kilder, jeg vil ha håndfast info, ikke dette tullet. Det er bare ment for å håne Sony. Jeg er Sony-fan og støtter dem i tynt og tykt. De som ikke liker meg pga det bør skjønne hva lojalitet er.

Lenke til kommentar
Jeg er Sony-fan og støtter dem i tynt og tykt. De som ikke liker meg pga det bør skjønne hva lojalitet er.

6126341[/snapback]

Tygg litt på det utsagnet j-k.

Det er et finansielt foretak, de gjør feil som alle andre gjør feil. Det er ikke en person. Jeg skal ikke spørre om grunnen til at du støtter de gjennom tykt og tynt, men jeg har mine mistanker.

Med mindre du har aksjemajoriteten i Sony skjønner jeg ikke slik lojalitet til et foretak. Hvis Sony tilfeldigvis blir tiltalt og dømt for å ha støttet etninsk rensing, ville du blitt ved deres side, pga MGS? Det høres dumt ut fordi det er dumt.

Det er ingen normale mennesker som ikke liker deg fordi du sverger til et merke hva spillkonsoll gjelder. For det er det det er - en spillkonsoll, verken mer eller mindre.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Jeg er Sony-fan og støtter dem i tynt og tykt. De som ikke liker meg pga det bør skjønne hva lojalitet er.

6126341[/snapback]

Det er et finansielt foretak, de gjør feil som alle andre gjør feil. Det er ikke en person. Jeg skal ikke spørre om grunnen til at du støtter de gjennom tykt og tynt, men jeg har mine mistanker.

Med mindre du har aksjemajoriteten i Sony skjønner jeg ikke slik lojalitet til et foretak. Hvis Sony tilfeldigvis blir tiltalt og dømt for å ha støttet etninsk rensing, ville du blitt ved deres side, pga MGS? Det høres dumt ut fordi det er dumt.

Det er ingen normale mennesker som ikke liker deg fordi du sverger til et merke hva spillkonsoll gjelder. For det er det det er - en spillkonsoll, verken mer eller mindre.

6126485[/snapback]

Ikke spør hvorfor, dette er fordi mange personer kjøper en X-box eller Wii som før hadde en PS2 og mente PS var best og bla-bla, men når de så prisen og alt det der sluttet de å bry seg om Sony. Det er dette som er meningen med ordet medgangsupporter.

Hilsen

Lenke til kommentar

Legg dog merke til Blu-ray logoen på dette større utsnittet av bildet folkens. Jeg regner med at den logoen IKKE er på maskinen som ikke har Blu-ray-spiller siden de viste frem 2 ulike maskiner - en med og en uten Blu-ray-støtte ;)

Det jeg gjetter på at de har gjort er å brenne HD-materiale på en DVD-plate for demobruk siden filmen ikke er tilgjengelig i Blu-ray-format enda. Dog litt klønete av dem å ikke brenne den på en Blu-ray-plate. Det gir jo ihvertfall ingen mening å brenne en DVD-versjon av filmen siden den finnes tilgjengelig på DVD allerede - hvis de da ikke har redusert kvaliteten på 'DVD-utgaven' de viste frem for å få Blu-ray til å se bedre ut ;)

post-98301-1147972016_thumb.jpg

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

6126341[/snapback]

6126485[/snapback]

Har du ikke hørt om merkevareidentitet? Mange som sverger til merker.. enten det til bilmerker, kameramerker eller elektronikkmerker. Kan være ganske dumt og naivt av og til, men det er fullt lov og ikke uvanlig .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...