Cubicle Dude Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Gratulerer mewd dagen Godt Folk! Jeg skal spise is, gå med paraply kanskje (meldt regn) Takker under her for tipset hehe Ciao Endret 16. mai 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Grattis med 17 mai ja Skift navnet på topicen din før moderator ser det og sletter den. Skriv gjerne en tittel sånn som: "Hva skal dere gjør i 17 mai"? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Spamme forumet. Ingen kan slette postene mine! Alle er jo ute og går i tog.. HOHOHO. Endret 16. mai 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg synes at været har ødelagt 17 mai. Siden det har alltid vært nydelig sol tidligere... Så jeg kommer sannsynligvis til å holde meg inne idag, er dessuten forskjølet. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg synes at været har ødelagt 17 mai.Siden det har alltid vært nydelig sol tidligere... Så jeg kommer sannsynligvis til å holde meg inne idag, er dessuten forskjølet. 6119125[/snapback] Hæ?? Været er flott idag! Sol skinner! Litt kald ja men men! Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hæ?? Været er flott idag! Sol skinner! Litt kald ja men men! Det regner hvertfall her i fredrikstad nå, hvor i landet er du da med sol å greier? Jeg kommer også til å bli mest inne tenker jeg.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hæ?? Været er flott idag! Sol skinner! Litt kald ja men men! Det regner hvertfall her i fredrikstad nå, hvor i landet er du da med sol å greier? Jeg kommer også til å bli mest inne tenker jeg.. 6119911[/snapback] Bor i nord jeg, vesterålen ^^ Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Er ikke helt knallvær her på Østlandet heller, men regner ikke så altfor mye... Har egentlig ingen spesielle planer for dagen, men har tenkt å få med meg russetoget på den tidligere skolen min. (Bjørkelangen VGS.) 17mai. er ikke på langt nær en så magisk dag nå, som det var da jeg var mindre. 17mai. er barnas dag, og det vil det alltid være. Fri fra skolen, gå i tog, spise masse is og pølser, tivoli, spise enda mere pølser, være med på 17mai leker, spise boller og drikke brus. Ja, 17mai. var virkelig en stor dag når jeg var mindre Endret 17. mai 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg synes at været har ødelagt 17 mai.Siden det har alltid vært nydelig sol tidligere... Så jeg kommer sannsynligvis til å holde meg inne idag, er dessuten forskjølet. 6119125[/snapback] Hæ?? Været er flott idag! Sol skinner! Litt kald ja men men! 6119882[/snapback] Her regner det Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 hhhmm m Her i Stange er det lett regn... er hjemme nå. Skal spise koteletter mmmmmm Ciao Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Her i nord-trøndelag er det solskinn så langt øyet kan se! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 gratulerer med dagen alle her på forumet.. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 åååhhhh såååå mett- Først kaker på skolen etter toget+ pølse+kaffe+is Så hjem å spise noe pistasj nøtter ++ mens jeg venter på kotelettene med stekte poteter mmmmmmhhmm Så Gele med vaniljesaus til desert, kaker og kaffe. Så er det tid for Twist.... ER STAPP METT Takk PUS for matlagingen forresten! Ciao Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Stå opp, ta bussen heim, kjøpe ein pizza, sjå film, henge på forumet, sjå CL-finalen, legge seg, ypperleg 17. Mai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå