djwawa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har fått en del penger og trenger noe og bruke de til! HEHE Er det noen som vet om noen internett butikker som er bra? Og kan gjerne være billige Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hvor mye penger er det snakk on her? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg har fått en del penger og trenger noe og bruke de til! HEHE Er det noen som vet om noen internett butikker som er bra? Og kan gjerne være billige 6118011[/snapback] Syns du bør se over posten din jeg og endre den slik at det er mulig å forstå hvor du vil hen. Litt meningsløst å bruke penger uten mål og mening. Endret 17. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjøp en Powerball fra microplex.no Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Begyn med Paintball, da får du utrolig mye glede og blåmerker i vente.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gi dem til fattige barn i Afrika. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 kjøp Pc deler, bruk dem på stort tv, høytalere osv eller kjøp deg bil:P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Å kjøpe for å kjøpe - noe man ikke e ngang føler man trenger - er håpløst. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Å kjøpe for å kjøpe - noe man ikke e ngang føler man trenger - er håpløst. 6119174[/snapback] Er deilig å gjøre det av og til. Ikke se etter noe spesiellt, men bare leite og kjøpe det på stedet. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Å kjøpe for å kjøpe - noe man ikke e ngang føler man trenger - er håpløst. 6119174[/snapback] Er deilig å gjøre det av og til. Ikke se etter noe spesiellt, men bare leite og kjøpe det på stedet. 6119356[/snapback] Slenger meg på den. Man må naturligvis ta til hensyn evt. regninger som kommer i nærmeste fremtid og sette av litt. Men impuls-kjøp er kos. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på. Ellers kan du kanskje tenke på pensjonen. Jeg har begynt å spare allerede. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på.Ellers kan du kanskje tenke på pensjonen. Jeg har begynt å spare allerede. 6119555[/snapback] Ja, du begynner jo å bli ganske gammel, så det er nok lurt Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Du kan gi pengene til meg, det er lurere enn å kjøpe noe du ikke vil ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på.Ellers kan du kanskje tenke på pensjonen. Jeg har begynt å spare allerede. 6119555[/snapback] virkelig? du er 4 år eldre en meg! 25-26 år og du sparer til pensjon? når begynte du og spare da? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på.Ellers kan du kanskje tenke på pensjonen. Jeg har begynt å spare allerede. 6119555[/snapback] virkelig? du er 4 år eldre en meg! 25-26 år og du sparer til pensjon? når begynte du og spare da? 6119988[/snapback] Det begynte 1. Januar i år da jobben starten sin pensjonsordning. Denne ordningen gav også muligheten til å spare litt selv. Så hvis jeg sparer 550 kroner i måneden frem til jeg er 67 så har jeg spart 1,5 millioner sammenlagt med det jeg får ifra jobben (grovt regnet). Med tanke på hvordan velferdsnorge er i dag så tør jeg ikke overlate noe til politikerne våre. Jeg vil ha det godt når jeg blir pensjonist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på.Ellers kan du kanskje tenke på pensjonen. Jeg har begynt å spare allerede. 6119555[/snapback] virkelig? du er 4 år eldre en meg! 25-26 år og du sparer til pensjon? når begynte du og spare da? 6119988[/snapback] Det begynte 1. Januar i år da jobben starten sin pensjonsordning. Denne ordningen gav også muligheten til å spare litt selv. Så hvis jeg sparer 550 kroner i måneden frem til jeg er 67 så har jeg spart 1,5 millioner sammenlagt med det jeg får ifra jobben (grovt regnet). Med tanke på hvordan velferdsnorge er i dag så tør jeg ikke overlate noe til politikerne våre. Jeg vil ha det godt når jeg blir pensjonist. 6121531[/snapback] høres smart ut hmm får meg til å tenke Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har fått en del penger og trenger noe og bruke de til! HEHE Er det noen som vet om noen internett butikker som er bra? Og kan gjerne være billige 6118011[/snapback] Vel - vet du ikke hav du skal bruke penger på er det like godt å investere i noe som øke i verdi. - Ser at noe foreslår å tenke på pensjon. Og de har rett. En billig pensjonsavtale som kan løpe over mange, mange år kan gi deg det ekstra du trgner når tiden er inne. Pensjonsavtaler (private) øker i pris etterhvert som du blir eldre. - Men for all del kjøp ikke ting du ikike har bruk for og som ikke er ivestering. Det er som å kaste penger ut av vinduet. Da må du helelr gi pengene til en av de andre her på forumet ( se annet innlegg). - Kjøp sjeldne mynter/bøker. behold dem i 40 år - kansje er dette en gullgruve. - Reis og lær. Se verden fra andre vinkler. Om du ikke lærer noe - har du forhåpentligvis hatt det morsomt. - Gi penger til de trengende (de finnes også i Norge). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 PSP og DS-lite fra japan. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Når jeg leste topic trodde jeg det var en alkoholkåt fjortis som trengte alkohol til 17. mai ^^ Hadde vært litt greit å vite hvor mye det er snakk om. Har noen forslag sortert etter pris. Endret 17. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå