Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe noe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått en del penger og trenger noe og bruke de til! HEHE :cool: Er det noen som vet om noen internett butikker som er bra? Og kan gjerne være billige :p

6118011[/snapback]

Syns du bør se over posten din jeg og endre den slik at det er mulig å forstå hvor du vil hen. Litt meningsløst å bruke penger uten mål og mening.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Å kjøpe for å kjøpe - noe man ikke e ngang føler man trenger - er håpløst.

6119174[/snapback]

Er deilig å gjøre det av og til. Ikke se etter noe spesiellt, men bare leite og kjøpe det på stedet.

6119356[/snapback]

Slenger meg på den. Man må naturligvis ta til hensyn evt. regninger som kommer i nærmeste fremtid og sette av litt. Men impuls-kjøp er kos.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på.

Ellers kan du kanskje tenke på pensjonen. Jeg har begynt å spare allerede.

6119555[/snapback]

virkelig? du er 4 år eldre en meg! 25-26 år og du sparer til pensjon? når begynte du og spare da?:)

Lenke til kommentar
Kjøp aksjer, eller sett pengene i banken hvis du ikke har noe spesielt di må bruke dem på.

6119555[/snapback]

virkelig? du er 4 år eldre en meg! 25-26 år og du sparer til pensjon? når begynte du og spare da?:)

6119988[/snapback]

Det begynte 1. Januar i år da jobben starten sin pensjonsordning. Denne ordningen gav også muligheten til å spare litt selv. Så hvis jeg sparer 550 kroner i måneden frem til jeg er 67 så har jeg spart 1,5 millioner sammenlagt med det jeg får ifra jobben (grovt regnet).

Med tanke på hvordan velferdsnorge er i dag så tør jeg ikke overlate noe til politikerne våre. Jeg vil ha det godt når jeg blir pensjonist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

6119555[/snapback]

6119988[/snapback]

Det begynte 1. Januar i år da jobben starten sin pensjonsordning. Denne ordningen gav også muligheten til å spare litt selv. Så hvis jeg sparer 550 kroner i måneden frem til jeg er 67 så har jeg spart 1,5 millioner sammenlagt med det jeg får ifra jobben (grovt regnet).

Med tanke på hvordan velferdsnorge er i dag så tør jeg ikke overlate noe til politikerne våre. Jeg vil ha det godt når jeg blir pensjonist.

6121531[/snapback]

høres smart ut :) hmm får meg til å tenke

Lenke til kommentar
Jeg har fått en del penger og trenger noe og bruke de til! HEHE :cool: Er det noen som vet om noen internett butikker som er bra? Og kan gjerne være billige :p

6118011[/snapback]

Vel - vet du ikke hav du skal bruke penger på er det like godt å investere i noe som øke i verdi.

- Ser at noe foreslår å tenke på pensjon. Og de har rett. En billig pensjonsavtale som kan løpe over mange, mange år kan gi deg det ekstra du trgner når tiden er inne. Pensjonsavtaler (private) øker i pris etterhvert som du blir eldre.

- Men for all del kjøp ikke ting du ikike har bruk for og som ikke er ivestering. Det er som å kaste penger ut av vinduet. Da må du helelr gi pengene til en av de andre her på forumet ( se annet innlegg).

- Kjøp sjeldne mynter/bøker. behold dem i 40 år - kansje er dette en gullgruve.

- Reis og lær. Se verden fra andre vinkler. Om du ikke lærer noe - har du forhåpentligvis hatt det morsomt.

- Gi penger til de trengende (de finnes også i Norge).

Lenke til kommentar

Når jeg leste topic trodde jeg det var en alkoholkåt fjortis som trengte alkohol til 17. mai ^^

Hadde vært litt greit å vite hvor mye det er snakk om. Har noen forslag sortert etter pris.

Maarud_potetg_ost_lok_184p.jpg

fotball.jpg

nanob2GB-MA099JA.jpg

rolex68273N452Gboy3.JPG

rolls-royce-phantom.jpg

Le45XRA.JPG

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...