f00b Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Heisann. Jeg en cd med forskjellige .bat script som utfører forskjellige operasjoner. For enkelhetens skyld så har jeg lyst til å lage en enkel meny som starter opp når jeg putter inn cd-en. Akkurat det å få en .exe -fil til å starte opp av seg selv er greit, det jeg lurer på er hvordan jeg kan lage menyen. Jeg kunne tenkt meg å lage en meny som spretter opp som en boks, med et bakgrunnsbilde, noen knapper som lenkes til de forskjellige .bat filene som starter de aktuelle filene på cden. Men hvordan kan jeg lage denne .exe -filen? Det skal som sagt være en helt enkel meny, med en knapp for hver fil på cd'en, og evt. et bilde/ikon. Jeg vet at programmering ikke er noe man lærer seg over natten, men jeg tenkte kanskje det fantes noen programmer for å lage slike enkle menyer jeg er ute etter? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Tror faktisk at programmer som Nero har dette innebygget. Får ikke sjekket det da det er 7.0 eventuellt siste i 6.* som har dette innebygget og jeg har byttet over til Linux Endret 16. mai 2006 av Lomz Lenke til kommentar
f00b Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Takk, men jeg fant et annet program Autplay Menu Builder, det fungerer helt genialt til mitt formål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå