Setsa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Når jeg forsøker å registrere et .info-domene med to tegn, får jeg enten bare en feilmelding eller en melding om at .info-domener må ha minst tre tegn forran .info, selv om når jeg søker på to-tegns .info-domener, så kommer de opp som ledige. Kan noen forklare meg hvorfor og om det er noen vei rundt problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Regler for .info domener: .info domain namesregistered on a first come, first served basis intended to be used for both commercial and personal sites Use only letters, numbers, or hyphen ("-") Cannot begin or end with a hyphen Must have at least 3 characters and less than 63 characters, not including .INFO Can not include spaces Are not case sensitive Kansje det er grunnen? Nemlig at du må ha 3 tegn? Lenke til kommentar
Setsa Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Regler for .info domener: .info domain namesregistered on a first come, first served basis intended to be used for both commercial and personal sites Use only letters, numbers, or hyphen ("-") Cannot begin or end with a hyphen Must have at least 3 characters and less than 63 characters, not including .INFO Can not include spaces Are not case sensitive Kansje det er grunnen? Nemlig at du må ha 3 tegn? 6117594[/snapback] Takker for svar. Er reglene slik, så er de vel slik. Men så blir jeg litt mer nysgjerrig: Hvorfor må man ha tre tegn på .info-domener, men ikke på andre domene-endelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå