PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du skulle aldri ha klipt deg.. 6127527[/snapback] Enig. Han var så søt så. Før han ødelegger håret sitt kunne han jo spurt på forumet da, hvis han absolutt elsker hår/kort hår... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du skulle aldri ha klipt deg.. 6127527[/snapback] Enig. Han var så søt så. Før han ødelegger håret sitt kunne han jo spurt på forumet da, hvis han absolutt elsker hår/kort hår... 6127557[/snapback] Ja, han var riktig så søtnos. Dette gjelder dere alle; SPØR før dere klipper dere! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Synes denne tråden var idiotisk Hva er så stort med at dere klipte dere? "Oooooh, vi har klippet oss til 17. mai!" Spør du meg så ble dere heller ikke noe fine Edit: Det er også orddelings-feil i navn på topic. 6119592[/snapback] Kunne ikke vært mer enig...dette er tragisk Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Dere kunne slengt litt maskara på MAGNUS også kunne han ha fått gratis drinker på byen. 6120865[/snapback] Haha! Dritbra :!: Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har også tatt meg en liten hårlkipp og ser ut som et misfoster: Nei, det var feil bilde, , her er det: Edit: Kom ved en feil borti "Legg til dette svaret" knappen. 6125810[/snapback] Lurer på ossen jeg hadde sett ut helt skalla, . Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tror ikke dere også at de guttene kunne hatt godt av en halvtime sol? 6117903[/snapback] Dette er ingen fornærmelse, men derimot et forslag til JoachimR.Hva om dere møttes, så kunne JoachimR stylet dere opp? OT: Sparer langt hår nå, har tuppet, har snart til skuldrene, men vurderer og ta hele skallen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) JoachimR er nok ikke så god til å style hverken seg selv eller andre. Dessuten er det lite hår og style etter at han tok alt det søte håret. Han gikk jo rett å slett fra å være "skjønn" til, vel... skinhead? Endret 22. mai 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Å nei, alt det skjønne håret" ... Pfft! Det vokser jo ut igjen, dessuten er det bare godt å bli kvitt det til sommeren. Og M.F. ser jo ikke ut som en jente, men som en ung gutt, og jeg tipper at de fleste andre gutta her inne også så sånn ut på den alderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå