B4stian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hva koster dette? Hørte noen rykter om at NetCom også hadde gratis-periode... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Telenor har gratis ut året. Tror ikke noen av de andre har begynt å ta seg betalt. Kan du ikke bare ta en kjap telefon til kundeservice og høre? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hva koster dette? Hørte noen rykter om at NetCom også hadde gratis-periode... 6117148[/snapback] Koster 0,79 pr. minutt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hva koster dette? Hørte noen rykter om at NetCom også hadde gratis-periode... 6117148[/snapback] Koster 0,79 pr. minutt 6117393[/snapback] Jøss, tar de seg betalt? Antar det er introduksjonspris, 0,79 er vel lavere enn standard ringepris hos Netcom. Eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Hmm... kommer dere inn på TalkMore sin side? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Dette fant jeg på NetCom sin side: I perioden frem til 1. september 2006 gjennomfører vi en kundepilot for å kvalitetssikre tjenesten. Det betyr at du ringer kostnadsfritt med videotelefoni i Norge. Tilbudet gjelder alle fakturabaserte privat- og bedriftsabonnement. Renger med at dette også gjelder TalkMore også? (kommer ikke inn på siden ) Lenke til kommentar
mfloe Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Selv om Netcom har pilotperiode frem til 1.september 2006 så må ikkje Talkmore ha det samme. Men er slik at Talkmore har roamingavtale med Netcom, derfor tar sikkert Netcom betalt for den trafikken som Talkmore bruker. Dette inkluderer derfor igjen at de tar betalt for Videosamtaler som blir brukt av Talkmore sine kunder. Netcom subsidierer egentlig bruken til sine egne kunder frem til 1.september 2006. Med sine egne kunder mener jeg ikke Talkmores kunder. Det er denne måten som er vanlig, men Netcom kan kanskje ha gjort det samme for de telefonselskapene som leier nett av Netcom (Alt dette er ment som en opplysning. Grunnet at ingen av disse to tele-selskapene har lagt ut info om dette). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg ville ringt Talkmore før jeg satte i gang utstrakt bruk av tjenesten. Selv ringer jeg alltid med video til søs hvis jeg bruker den store Nokia'en min.(6680). Driver nå og forsøker å gå over til Nokia 8800 - ihvertfall til pent - og den har jo ikke den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå