DaEarl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hei jegg lurer på om dette kabinettet er noe tess. Arctic Cooling silentium 2, Er på utkikk etter et kabinett med god kjøling og lite støy. Men vil helst ikke over 1k pris. Skal bestille mist 500w psu. Men hvis noen har noen bra billigere forslag på psu også så er jeg happy for det. link edit Ellers så har jeg jo også sett på dette cooler master cavalier 1 link Endret 17. mai 2006 av DaEarl Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det så veldig lite ut da... Og som du ser her har du kun vifter som drar lufta ut, ingen til å dra luft inn.. Men lufta kommer jo inn uansett. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Og det er jo 2stk 80mm vifter der. Om du er ute etter kabinett med lite støy burde du gå for 120mm kabinett Lenke til kommentar
DaEarl Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Hei og takk for svar. Har du noe forslag til alternativer for under 1k? Hvis noen andre har noen forslag så motas det også med stor takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei og takk for svar. Har du noe forslag til alternativer for under 1k? Hvis noen andre har noen forslag så motas det også med stor takk 6117709[/snapback] dette kabinettet er ganske godt likt av spcr (silent pc review), er også veldig billig: under 400kr kabinett link til testen av spcr: link (konklusjon på side 4) Lenke til kommentar
DaEarl Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Det så jo veldig lovende ut det der pac-man. Det er deffinitivt på vurderings lista mi!! Har du prøvd det der selv techs. Har lest endel dårlig om bzerk her på forumet. Bortsett fra det så det jo utrolig kult ut da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det så jo veldig lovende ut det der pac-man. Det er deffinitivt på vurderings lista mi!! Har du prøvd det der selv techs. Har lest endel dårlig om bzerk her på forumet. Bortsett fra det så det jo utrolig kult ut da 6129514[/snapback] må bare nevne at prisene på antec slk3000b er satt ned, billigste pris i prisguiden er nå 262,- hos ITbutikken A/S. tror jeg blir og bestille et, vet aldri når en trenger et ekstra kabbis... Lenke til kommentar
DaEarl Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Det så jo veldig lovende ut det der pac-man. Det er deffinitivt på vurderings lista mi!! Har du prøvd det der selv techs. Har lest endel dårlig om bzerk her på forumet. Bortsett fra det så det jo utrolig kult ut da 6129514[/snapback] må bare nevne at prisene på antec slk3000b er satt ned, billigste pris i prisguiden er nå 262,- hos ITbutikken A/S. tror jeg blir og bestille et, vet aldri når en trenger et ekstra kabbis... 6144304[/snapback] Wow. Takk for tipset. Den kan jeg bare ikke la gå fra meg. Må bestille den jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå