Gå til innhold

Total War: Trailer i Hi-res på CA's nettsider!

Anbefalte innlegg

Creative Assembly har i dag kommet ut med traileren sin i High -resolution! Traileren har i en periode vært mulig å se i liten oppløsning gjennom "flash" -innhold på www.totalwar.com og www.sega-europe.com .

Men den er nå kommet ut i Høy oppløsning! Og jeg er sikker på at du kommer til å like det du får se ;) .

Traileren kan finnes i to forskjellige oppløsninger. Gå inn på www.totalwar.com --> Gallery --> Videos --> og klikk på Video 1.

Hvis du ikke gidder å manøvrere deg gjennom masse flash animasjon noe jeg regner med kan dere bare trykke på direktelinkene under:

Trailer - 2.1mb (lav oppløsning)

Trailer - 43.7 (høy oppløsning)

Du må høyreklikke på linken og trykke på "lagre mål som..." om du vil lagre traileren på PC'n.

Du trenger Quicktime (klikk her for å laste ned) eller VLC (klikk her for å laste ned) for å spille av filen.

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillutviklere er nesten alltid opptatt av å få vist ting i et tempo som passer til musikken og lydene og i de fleste trailere er det action -musikk. Og det sier jo seg selv at de ikke kan ha med bilder fra kampanjekartet til f.eks musikken i den traileren der. Men ja, det er veldig synd og jeg syns de kunne laget en "blandingstrailer".

Men vi får håpe de kommer med en slik 16 minutters video som de gjorde når Rome TW skulle komme ut, den kom vel ut 2 måneder før spillet kom ut tror jeg.

Lenke til kommentar

Jepp, enig i TSP her. Hadde blitt litt rart om de plutselig skulle byttet om til et kampanjekart. De de prøver på her er å fange massen av potensielle nye spillere, med glinsende grafikk og pompøs musikk. De som allerede er fan av TW serien, kommer garantert til å kjøpe spillet.

Jeg for min del bryr meg fint lite om cutting edge grafikk, så lenge gameplay holder seg.

Lenke til kommentar

Dette lover godt, men det hadde vært fint med flere oversiktsbilder. Grafikken er i hvert fall ikke en del som vil skuffe og gamplayer blir nok som alltid godt og fengende, dog tror nok jeg må oppgradere PC-en min før jeg går til innkjøp av det.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...