VegardStr Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 har samme problemet som tråsstarter er "for" snill... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 funker ikke vold, funker ekstremvold - prinsippet Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg bare lurer på hva som stopper meg jeg! 6116746[/snapback] Vett og fornuft antageligvis. 6116752[/snapback] Psysisk sperre.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Okey, hør her kimmag. Greit du ikke ville bruke tråden mer, men here goes: Om du virkelig trenger å slå noen og virkelig vil, så gjør du det. Men om du ikke innerst inne føler at du trenger eller vil ty til vold, så kommer denne sperren din. Det er bare et bra tegn. Se på det som positivt Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det der med å slå og skade...om du har den sperren du prater om er den gull verdt. Du går også bare i sjuende, så kos deg grenseløst. Om du sloss på skolen eller utenfor, så blir det dritt særlig i så ung alder. Jeg vil tro at folk ikke tar deg seriøst, hverken lærere eller foreldre. Jeg havnet i slosskamp på skolen, letter irritert etter måneder med kødd, denne dagen hadde det gått langt, og da vi venta på en time, fant bråkmakeren ut at han skulle slå og sparke og dytte for å være morsom, endte med oss to tumlende på bakken og hans andre kompis som tidligere var i et miljø der de banka alle på fest hver helg sparka meg i ryggen, og fikk et eller annet i nesa. Poenget mitt er. Du er ingen direkte voldelig person pga denne sperren. Dyrk det. Kommer noen til å gå fysisk løs på deg eksisterer ikke denne sperren lenger, du vil forsvare deg med alle muligheter. Det er ikke gøy å sloss, du har kanskje ti dager, kanskje 40 igjen av barneskolen. Kommer du i samme klasse på ungdomsskolen vent tre uker, er det helvete, så *KLAG* med en formell klage til skolens ledelse, få hjelp av foreldre her. Uansett hva slags dritt det er klag, ikke finn ut at du kan løse det selv. Om du er en helt grei elev uten for mye skitt i buksa, og den andre er et hælvete som lærerne veit om er ikke dette noe problem. Peace out, og kos deg med å ikke sloss på ordentlig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Du er vel en bedre fyr enn han du vil slå... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det skal en forbanna syk person til for å peise til noen i trynet. Et normalt menneske har en slik "sperre" som forhindrer dette. Bevar sperren, bevar deg selv, jesus kid du er bare tolv år! Har jo hele ungdomsskolen forran deg! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Enkelt å greit, ikke slå. Ikke tenk på å ta hevn. Ignorer fyren, og ha såpass selvtillitt at du hever deg over fyren, og kanskje er med på spøken selv? Du trenger ikke å være flink med ord eller sterkere enn fyren, bare tenk så enkelt som dette: "Jeg gidder ikke å ta imot dritt fra han. Jeg er bedre enn han, og dermed lar jeg han være ifred. Misliker folk meg pga. av at fyren er frekk/irriterende er ikke det skikkelige venner uansett. Jeg er meg selv, og det må folk respektere" Vet det er vanskelig, tro meg. Har vært i samme situasjon selv. Er ikke så mye annet du kan gjøre. Det går så bra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har sko som er eldre enn den gutten her da, så at han mener det her nå er hoppende revnende samma fanden. Det ordner seg med tiden. Men de fleste har store problemer med å slå har jeg finni ut av opp igjennom årene. Å dælje til noen SKIKKELIG i trynet er noe nesten ingen gjør ... noe som sikkert er greit. Skal folk slåss er det egentlig ikke så veldig filmatisk rått å se på for å si det sånn. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Enig der. En real brytekamp er greit, for det behøver ikke være skadelig. Hvis man derimot slår, er et eller annet galt. Endret 16. mai 2006 av gauters Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg