Gå til innhold

problem med og "ta igjen"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg gikk på barne skolen banket jeg driten ut av en som plagde meg,tror ikke det var noe en normal person ville slått for (ivertfall ikke slik jeg gjorde da).

nå har jeg og den sperren får ikke slått tror det er fordi jeg har lert konsekvensene +litt vett håper jeg :tease:

vær glad du ikke greier og slå sparer deg for mye tro meg

Endret av T homas
Lenke til kommentar
du er 12 år da...

har en i klassen som altid har vært voldelig... han er dritirriterende innmellom, og "latersom" at han skal slå, men egentlig gjør han det.

6116781[/snapback]

Er trådstarter 12 år?

Du har jo såvidt starta med livet, og klager på at du ikke har banka noen ennå?

Den tid, den sorg.

Om du virkelig vil sloss, så start med kampsport, og faktisk sloss med noen som vil det tilbake.

Uten å måtte være sure på hverandre.

Det som faktisk er moro.

Ikke veldig moro å sloss mot en som ser ut som om har tenkt til å prøve og ta livet av deg.

Lenke til kommentar
når noen gjør meg forbanna, så skal jeg alltid slå eller fly på fyren, men det er slik at noe "stopper" meg, og da "klarer" jeg ikke og fly på dem, hvis jeg ska slå noen, så bare stopper armen og den vil ikke slå! hva er problemet mitt? vil ikke leve uten og ha banka en! :cry: takker for seriøse svar!

6116713[/snapback]

Er det rart verden er et grusomt sted?

6116731[/snapback]

Det er helt sykt ja...

Lenke til kommentar

Jeg liker fremstillingen av vold slik det blir fremstillt i Star Trek DS9, episode "The Way of the Warrior".

I denne episoden blir Garak banket og på sykestuen har han denne samtalen med doktoren:

Bashir: They broke seven of your transverse ribs and fractured your clavical.

Garak: Ah, but I got off several cutting remarks which no doubt did serious damage to their egos.

Bashir: Garak, this isn't funny.

Garak: I'm serious, doctor! Thanks to your administrations I'm almost completely healed but the damage I did to them will last a lifetime.

Lenke til kommentar

Å herregud kim, gi opp.

Glad du ikke var som meg etter mitt første gta, jeg hadde jo tenkt til å ta balltre og slå ned noen.

---

du bør la det ligge, mens du forsatt kan.

Den sperren er det eneste som ligger mellom deg og fremtidig fengsel, hvis volden forsetter.

Lenke til kommentar
nei, men noen plager hele tiden og jeg klarer ikke og "snakke" han til fornuft!

6116724[/snapback]

Hvorfor i anførseltegn? Hva slags "snakking" er du driver med egentlig?

jeg bare lurer på hva som stopper meg jeg!

6116746[/snapback]

At han er mye større enn deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...