siemensboy Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 broren min har bygget opp pc'en min, den funket fint i begynnelsen... men når jeg skulle installere skjermkortet, så funket ikke cd'en helt, så jeg startet pc'en på nytt. og da funket d fortsatt ikke hoved-kortet er installert, og det kommer opp en popup som sier at cd romen er installert. jeg lastet ned en driver, men den funket ikke helt den heller... hvorfor får jeg ikke installert driveren? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Litt mer info hadde vært fint. Hvilket skjermkort og hovedkort er det snakk om? Får du vist skjermkortet under "enhetsbehandling" eller liknende? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Xp home AMD 3.2ghz (prosessor)? 512mb ram? Gefroce 6800LE (grafikkort)? 17" LCD Nec 16x dvd-brenner MSI K8N NEO Platinum (hovedkort) husk driver cleaner etter avinstallering. gammelt hovedkort, prøv forskjellige drivere. guru3d. nvidia. Endret 17. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 det som står på profilen min er ikke denna pcen, det er en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå