AT1S Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei. Fikk et problem med msn for litt siden, og det står at det er noe feil med IEs offline greier, og lurer nå på om det er noen som kan rekomendere et nytt program. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Mener du et nytt program som du kan bruke som MSN Messenger, altså med de kontaktene eller et helt nytt "system"? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Gaim og Trillian er to programmer, som funker utmerket, som erstattninger til MSN messenger. btw.. Gratulerer med 10000 innlegg datating. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Mener du et nytt program som du kan bruke som MSN Messenger, altså med de kontaktene eller et helt nytt "system"? 6116438[/snapback] De samme kontaktene jeg har, og samme system. Altså bare noe nytt, ikke microsoft shit. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Mener du et nytt program som du kan bruke som MSN Messenger, altså med de kontaktene eller et helt nytt "system"? 6116438[/snapback] De samme kontaktene jeg har, og samme system. Altså bare noe nytt, ikke microsoft shit. 6117577[/snapback] Faktisk så er den nye Windows Live Messenger 8.0 Beta veldig bra. Mye bedre enn standard MSN Messenger. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 MSN Messanger klikket hos meg, så jeg la inn Trillian, og har ikke vendt blikket tilbake siden. Prøv det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 MSN Messanger klikket hos meg, så jeg la inn Trillian, og har ikke vendt blikket tilbake siden. Prøv det. Hilsen, efikkan. 6117620[/snapback] Prøvde trillian, men fikk det ikke til å funke helt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 du har ikke vurdert og bare fikse msn? kjør den der feilsøk greia så løser det seg nok... Selv har jeg letet og testet utallige msn erstattere men vender alltid tilbake. er ingen fullverdige erstattere for meg desverre. heldigvis har msn blitt litt mer stabilt i det siste så jeg overlever. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 MSN Messanger klikket hos meg, så jeg la inn Trillian, og har ikke vendt blikket tilbake siden. Prøv det. Hilsen, efikkan. 6117620[/snapback] Prøvde trillian, men fikk det ikke til å funke helt. 6117697[/snapback] Hva var det du ikke fikk til? Fikk du noen feilmeldinger? Åpnet du for programmet i brannmuren din? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 du har ikke vurdert og bare fikse msn? kjør den der feilsøk greia så løser det seg nok... Selv har jeg letet og testet utallige msn erstattere men vender alltid tilbake. er ingen fullverdige erstattere for meg desverre. heldigvis har msn blitt litt mer stabilt i det siste så jeg overlever. 6117715[/snapback] Jeg prøvde og fikse med den "fix" greia, men det funka ikke. det kon ikke en grønn hake ved alle. Det var no IEs Frakoblet greier som var feil. MSN Messanger klikket hos meg, så jeg la inn Trillian, og har ikke vendt blikket tilbake siden. Prøv det. Hilsen, efikkan. 6117620[/snapback] Prøvde trillian, men fikk det ikke til å funke helt. 6117697[/snapback] Hva var det du ikke fikk til? Fikk du noen feilmeldinger? Åpnet du for programmet i brannmuren din? Hilsen, efikkan. 6117735[/snapback] Det jeg ikke klarte, var å logge på msn kontoen, få opp lista over venner. Jeg installerte programmet, tok basic, så stod det helt stille for meg. Klarte ikke å gjøre mer derfra. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Liker ikke msn messenger, så har vært borti ulike klienter. Liker Gaim best. Helt enkelt. Men Live messenger er enormt bra, så har gått over til det nå (når jeg bruker windows da). Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg prøvde og fikse med den "fix" greia, men det funka ikke. det kon ikke en grønn hake ved alle. Det var no IEs Frakoblet greier som var feil. 6117766[/snapback] Hva skjer når du åpner IE da? får du ikke beskjed om å koble til? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg prøvde og fikse med den "fix" greia, men det funka ikke. det kon ikke en grønn hake ved alle. Det var no IEs Frakoblet greier som var feil. 6117766[/snapback] Hva skjer når du åpner IE da? får du ikke beskjed om å koble til? 6117805[/snapback] Nope, jeg er tilkobla hele tia Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Liker ikke msn messenger, så har vært borti ulike klienter. Liker Gaim best. Helt enkelt. Men Live messenger er enormt bra, så har gått over til det nå (når jeg bruker windows da). 6117771[/snapback] Prøvde live messenger også, men fikk samme feil melding som med msn messenger. Det står det er noe galt med IE's Offline settings. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Prøvd trillian, gaim eller amsn da? Får du ikke logga inn der heller er det bare noe herpa med nettinstillinger. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Prøvd trillian, gaim eller amsn da? Får du ikke logga inn der heller er det bare noe herpa med nettinstillinger. 6117946[/snapback] Currently using gaim without problems. Det er msn om bruker IE instillingene, som er føcka. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Prøvde live messenger også, men fikk samme feil melding som med msn messenger.Det står det er noe galt med IE's Offline settings. 6117940[/snapback] Prøv å start opp IE. Da kan det hende du får spørsmål, om du skal koble til, eller arbeide frakoblet. Velg koble til, og det skal funke. Har hatt samme problemet et par ganger, etter at nettet har vært nede osv... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Prøvde live messenger også, men fikk samme feil melding som med msn messenger.Det står det er noe galt med IE's Offline settings. 6117940[/snapback] Prøv å start opp IE. Da kan det hende du får spørsmål, om du skal koble til, eller arbeide frakoblet. Velg koble til, og det skal funke. Har hatt samme problemet et par ganger, etter at nettet har vært nede osv... 6121737[/snapback] Det fungerer ikke Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjør Microsoft Baseline Security Analyzer: http://www.majorgeeks.com/Microsoft_Baseli...yzer_d4105.html Gir deg en oversikt over sikkerhet, evt feil innstillinger etc. Kjempeprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå