Thor. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har det problemet med at når jeg laster opp filer på over 2.5 megabytes så får jeg ikke lastet det opp. Er det en slags sperre på diverse ISP er? Vet ikke 100% hva jeg har som ISP men enten er det ngt eller PC support? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det korrekte er vel at det er PCSupport som drifter linjer for sin eier som er NGT (hvordan det enn går nå siden NGT ...) Og nei de har nok ikke sperrer som gjør at du ikke får laste opp filer på over 2.5mbytes for da hadde jeg også hatt en dårlig dag . Hvor er det du "laster opp" disse filene dine ? Kan det være noen problemer med mottaker eller er det virkelig ett generelt problem samme hva du prøver sende til hvilken som helst mottaker ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 jeg har prøvd både www.filelodge.com og www.xthost.info... Begge funker like "bra" Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg tror absolutt ikke feilen ligger hos PcSupport . Har du home.xi.no/username hjemmesideområde tilgjengelig ? Eller har du annet område som du kan teste mot ? Om du sender en epost til noen du kjenner og da helst innen @xi.no domene går det da å sende filer over 2.5mbytes ? Om dette går så er det ikke maskina di eller annet periferiutstyr i heimen og det er heller ikke PCS sin "feil" men kanskje feilen ligger hos de der hostingselskapa Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg hadde et lignende tilfelle for en god stund siden. Årsaken husker jeg ikke nøyaktig, men det var problemer med min Windows som skapte problemet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Fint å vite Husker du hva du forandret på? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Husker du hva du forandret på? 6117895[/snapback] Nope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå