miCro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 For noen uker siden, rett før isen gikk, var det tåke på fjorden rett ved der jeg bor. Jeg tok derfor med meg kameraet og tok bilder en stund. Her er et av de jeg ble mest fornøyd med: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bildet er veldig interessant. Jeg liker måten sporene blir mindre og forvinnerinn i tåka på. bra Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dette bildet likte jeg faktisk utrolig godt! Skulle ønske jeg hadde tatt det selv. Jeg liker, som ÜberNabben påpekte, måten fotsporene forsvinner inn i tåka. Flott=) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Flott bilde. Det gir rom for tolkning og får en til å tenke. Hvorfor stopper sporene plutselig der, hvem gikk der etc... Litt kornete, men overhodet ikke plagsomt. Her funker det som en effekt. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 flott bilde. Liker godt hvordan himmelen og isen er nesten samme farge. Blir så godt og dypt. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Flott bilde, jeg liker den korte dybdeskarpheten som gjør at sporene blir uskarpe innover i bildet. Og at sporene etterhvert forsvinner, så man lurer litt på hvor dyret faktisk ble av (det ser jo ikke akkurat ut som fuglespor). Et øyeblikk tenkte jeg at jeg ville ønsket meg mer kontrast, men jeg tror ikke det hadde vært så lurt likevel. I stedet lurer jeg på om bildet kanskje hadde fungert bedre i vanlig breddeformat? Eller var det noe sjenerende utenfor bildet som du ikke ønsket å ha med? Endret 16. mai 2006 av anderfo Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Bildet er tatt i høydeformat, så jeg har ikke samme bildet i breddeformat. Jeg har imidlertid et annet bilde av noelunde samme motiv i breddeformat. Jeg har også en annen versjon av bildet i første post som jeg legger ut i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå