Gå til innhold

bra nok med 7900 GT?

Anbefalte innlegg

er det lurt å kjøpe et stk. 7900 GT og så vente til det blir billig sånn at jeg kan kjøpe et nytt og kjøre SLI? spiller for det meste CSS, doom 3, BF2 og F.E.A.R. Det klarer vell å kjøre disse spilene? har en kompis som kjører F.E.A.R. på nesten fult med et 6600 gt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du nevner kompisen din sin 6600GT og spør om 7900GT er bra, blir det nesten som å spøre om en Lambourghini Diablo SV er kjapp nok til å kjøre i 80-sone...

Jeg kjører Fear med alt på max i 1600x1200 + 8xAF med 7900GT uklokket.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Når du nevner kompisen din sin 6600GT og spør om 7900GT er bra, blir det nesten som å spøre om en Lambourghini Diablo SV er kjapp nok til å kjøre i 80-sone...

6116277[/snapback]

ok takk for tipset :) da går jeg for det da :thumbup:

Lenke til kommentar

6116277[/snapback]

du har vel mer en 1gb ram går jeg utfra. kan en stille til8xAF? heter det noe annet?

hiper 580 eller mist 600, mist 600 har 4xrails hiper 2xrails.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Kjør for Mist sin. Men husk å gå bruk tid på å gå igjennom hvilke kabler du trenger, slik at du ikke mangler noe. Skal du ha SLI senere så husk å ta med en 8 pins til 6 pins PCI-E kabel.

Men vil etter egen erfaring fra råde SLI. Har selv 2 stk 7800 GT. Og de gjør kjempe utslag i 3DMark. Men jeg har testet ved å huke av SLI i driveren og kjørt BF2 og Oblivion, og det var ingen forskjell å merke. Men kanskje jeg gjør noe feil. Men tror ikke det.

Lenke til kommentar
du har vel mer en 1gb ram går jeg utfra. kan en stille til8xAF? heter det noe annet?

hiper 580 eller mist 600, mist 600 har 4xrails hiper 2xrails.

6119729[/snapback]

Har bare 1 GB RAM, men det er 1600x1200 uten AA men med 8xAF.

Dersom du ikke kan stille AF (anisotropic filter) i spillet, kan du overstyre disse instillingene via kontrollpanelet for driverene. Her kan du også overstyre antialising, transparent antialising, m.m., som vanligvis ikke er tilgjengelig via instillingene til spillene.

Lenke til kommentar

Du har ikke vurdert X1800XT da? Både noen hundrelapper billigere og yter bedre ;)

Edit: i små mengder.. men spes med høye oppløsninger

Sorry.. kortet er ikke billigere lenger.. Var bare et helgetilbud :p

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...