Aco Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei, jeg har i det siste hatt problemer med å motivere seg med forskjellige oppgaver og skolearbeid. Føler meg veldig trøtt og sliten, og ender ofte opp med å enten sitte foran fjernsynsapperatet eller dataen. Jeg er sikker på at noen her har det samme problemet som jeg har. Så spørsmålet er hvordan motivere seg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Siden detta er om skolen, så er det vel bedre om du hadde posta detta under skolekategorien. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Å gjøre det bra på prøver er vel en motivasjon? Om dette ikke motiverer deg, kan du jo tenke på dette med at med bra karrakterer, kan du få en bra betalt jobb, og kjøpe deg mye fine ting. Lenke til kommentar
Aco Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Siden detta er om skolen, så er det vel bedre om du hadde posta detta under skolekategorien. 6116203[/snapback] Kanskje, men dette handler om å motivere seg generelt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 At du får deg en utdannelse og kommer deg frem i samfunnet, i form av skoleting? Trening - at du lever lenger og holder deg friskere. Sett opp pro/contra-lister! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå