w0d00 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Dette blir bare bedre og bedre... Altfor leeenge til September! Aston Martin: Aston Martin DB7 Vantage Zagato Aston Martin DB9 Aston Martin DB9 Roadster Aston Martin V8 Vantage Aston Martin V12 Vanquish Acura: Acura NSX Acura NSX-R Acura RSX Type S Acura HSC Acura DN-X Audi: Audi Nuvolari Quattro Audi A3 Audi TT Audi Le Mans Quattro Audi A5 Audi A7 BMW: BMW M3 BMW Z8 BMW Z4 BMW M3 BMW M3 GTR BMW M5 BMW 330i BMW Z3 Bugatti: Bugatti Veyron Bugatti Chiron Cadillac: Cadillac XLR Cadillac Cien Cadillac Sixteen Cadillac STS-V Cadillac CTS-V Chevrolet: Chevrolet Corvette C6 Chevrolet Corvette C6R Chevrolet Corvette Z06 Chevrolet Corvette ZR-1 Chevrolet Cobalt SS Chevrolet Camaro SS Chevrolet Camaro Z28 Chevrolet Camaro Concept Chrysler: Chrysler 300C Chrysler 300C SRT-8 Chrysler Firepower Chrysler ME Four-Twelve Cizeta: Cizeta-Moroder V16T Dodge: Dodge Viper SRT-10 Dodge Viper SRT-10 Coupe Dodge Viper Concept Dodge Charger R/T Concept Dodge Charger SRT-8 Dodge SRT-4 Dodge Stealth (2006) Dodge Challenger Dodge Copperhead Ferrari: Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Spider Ferrari Testarossa Ferrari Enzo Ferrari Ferrari F430 Ferrari F430 Spider Ferrari 599 GTB Ferrari 612 Scaglietti Ferrari 250 GTO Ferrari F50 Ferrari FXX Ferrari 550 Maranello Ferrari F40 Ferrari Dino Ferrari F355 Challenge Ferrari 575M Maranello Ferrari 550 Barchetta Ford: Ford GT Ford Mustang GT Ford GT40 Ford GT90 Ford Reflex Ford Shelby GR-1 Holden: Holden Monaro Holden Commodore SS Honda: Honda S2000 Type-V Honda S2000 Honda Civic Type-R Honda DUALNOTE (Japanese Name) Jaguar: Jaguar XK8 Jaguar XJ220 Jaguar XJR-15 Jaguar XKR Koenigsegg: Koenigsegg CC V8S Koenigsegg CCR Koenigsegg CCX Lamborghini: Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Spyder Lamborghini Murciélago Lamborghini Murciélago 6.2 Lamborghini Murciélago Barchetta Lamborghini Miura Lamborghini Diablo Lamborghini Diablo 6.0 Lamborghini Countach Lamborghini Miura S Lamborghini Murciélago LP640 Lotus: Lotus Exige Lotus 240R Lotus Esprit Lotus Elise Lotus Europa S Mazda: Mazda Kabura Mazda RX-8 Mazda Mazdaspeed Mazda RX-7 McLaren: McLaren F1 McLaren F1 LM McLaren F1 GTR '95 McLaren F1 GTR '96 McLaren F1 GTR '97 McLaren F1 GT Mercedes-Benz: Mercedes-Benz 300SL Gullwing Mercedes-Benz CL65 AMG Mercedes-Benz CLK55 AMG Mercedes-Benz CLK500 Mercedes-Benz CLK555 AMG Mercedes-Benz CL600 Mercedes-Benz SL55 AMG Mercedes-Benz SL500 Mercedes-Benz SLR McLaren Mercedes-Benz CLK-GTR Mercedes-Benz SL 600 Mercedes-Benz SL 65 AMG Mercedes-Benz SLK 55 AMG (R171) Mercedes-Benz CLK-GTR Street Version Mitsubishi: Mitsubishi Lancer Evolution V Mitsubishi Lancer Evolution VI Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E. Mitsubishi Lancer Evolution VII Mitsubishi Lancer Evolution VIII Mitsubishi Lancer Evolution IX Mitsubishi Lancer Evolution X Mitsubishi 3000GT/GTO Twin Turbo Mitsubishi Eclipse GT Nissan: Nissan 350Z Nissan Skyline GT-R (R34) Nissan GT-R Concept (Tokyo Auto Show) Nissan Sport Concept Nissan 300ZX (Farilady Z) Japanese name Nissan R390 GT1 Pagani: Pagani Zonda C12-S 7.3 Coupe Pagani Zonda C12-S 7.3 Roadster Pagani Zonda S Pontiac: Pontiac GTO (1968) Pontiac GTO (1970) Pontiac GTO Pontiac GTO Concept Car Pontiac Solstice GXP Porsche: Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo Porsche 911 GT2 Porsche Cayman S Porsche Boxster S Porsche Boxster S 987 Porsche Panamera RUF: RUF CTR2 RUF CTR "Yellow Bird" RUF BTR RUF RGT RUF R Turbo RUF Rt 12 RUF 3400S RUF R Spyder RUF 3.8 Kompressor Saleen: Saleen S7 Saleen S7TT Saleen S218 Shelby: Shelby GT500 Shelby GT350 Shelby Cobra Shelby Series 1 Subaru: Subaru Impreza WRX Subaru Legacy Toyota: Toyota Chaser Tourer V Toyota Supra Mark V Toyota GT-ONE Road Car Toyota MR2 Toyota Mark II TVR: TVR Cerbera Speed 12 TVR Tuscan Speed 6 TVR Tamora TVR T350c TVR Griffith 500 TVR Cerbera Speed 6 Volkswagen: Volkswagen Golf GTI (Mk V) Volkswagen W12 Nardo/Coupe Concept Volkswagen Concept R Volkswagen EcoRacer Volkswagen New Beetle Ragster Motorbikes: Ducati: Ducati 916 Ducati Paul Smart 1000 Ducati 999R Ducati '04 Monster S4R Ducati SS1000 Aprilia: Aprilia Mille Factory Aprilia RS125 Kawasaki: Kawasaki Ninja ZX-12R Choppers: HotMatch: HotMatch Cuevito HotMatch Chingon HotMatch Skully HotMatch V-Lux HotMatch D'Elegance West Coast Choppers: West Coast Choppers El Diablo Soft Tail West Coast Choppers El Diablo Rigid West Coast Choppers CFL Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Test_Drive_Unlimited Moderatornotis: Mange store lister kan med fordel legges i spoiler tag. Spolier tag brukes ved standard BB-kode [spoler]Tekst/Liste-her[/spoler], Legg til i bak o-en som du sikkert skjønner. Prøv å huske på dette til neste gang. Snorre : ) Endret 16. mai 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Å dæven... Bra liste =) Har ikke konsoll til å nyte spillet da... Hehe Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå må jeg nesten vurdere å kjøpe en 360 for å få meg det spillet ^^. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Aprilia RS125 Hehe, den skal jeg bruke! Bra liste forøvrig! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 håper dette spillet faller i hylla mi^^ Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Synd hver eneste av de bilene sannsynligvis føles som om du kjører en gravid hvalross i et badekar med hjul på. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Syntes demoen var bra.. Var stor forskjell på handling og lyd på alle bilene.. Meget imponert hittil.. Når det gjelder handlinga er den "litt" for. tjaa hva skal man si; brå.. Men forskjellen på bilene er bra.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ser helt forferdelig bra ut....... Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Når jeg først hørte om spillet hadde jeg ikke noe særlig tro på at det kom til å bli bra. Har ikke likt noen Test Drive spill siden nummer 3 i serien (har ikke prøvd alle riktig nok). Etter å ha spilt demoen syntes jeg spillet gir meg noe av den gamle Test Drive følsen. Kunne kjøre hvor man vil i en eksotisk superbil/klassiker og listen med biler er veldig imponerende. Endel ting må rettes opp i før det blir et skikkelig knall spill: -Altfor lett å bli stoppet av politiet. -Ingen skade på bilene du eller mostanderne dine kjører. -Lyden på Shelbyen i demoen er alt for lav sammenlignet med de andre bilene. -Bilene snurrer for fort når skal kjøre igang med hjulspinn. De skal gjøre mye galt for at jeg ikke kjøper dette spillet for selv med de svakhetene som er i demoen er dette er bra spill. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) -Altfor lett å bli stoppet av politiet.-Ingen skade på bilene du eller mostanderne dine kjører. -Bilene snurrer for fort når skal kjøre igang med hjulspinn. 6117046[/snapback] Blir ekstremt sjelden stoppet av politiet jeg - har spilt demoen mange ganger og blitt stoppet 2 ganger kanskje. Har kanskje noe med at jeg stort sett unngår å kræsje inn i de andre bilene på veien... Men godt mulig at det er for vanskelig å stikke av fra politiet hvis du pådrar deg 3 'stjerner' - det har jeg egentlig ikke testet. Når det gjelder skader på bilene så får spillutviklerne vanligvis ikke lov til å gjøre dette av bilprodusentene. I beste fall får de lov til å gjøre noe kosmetisk småtteri (riper og sånn), så noen virkelig skademodell av betydning blir det neppe i dette (eller andre spill som bruker 'ekte' biler). Snurring av bilene ved start unngår du glatt ved å ikke gi bånn gass. Enhver superbil av de typene som er i spillet vil snurre rundt sin egen akse på et sekund eller to i virkeligheten hvis du har fullt utslag på rattet og bånner gassen fra stillestående... Gleder meg til spillet jeg og; tror det kan bli en virkelig slager online! Blir moro bare å cruise rundt og oppdage øya de første dagene tenker jeg. Endret 16. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 digg liste, savner noen biler, men man kan vel ikke få alt. det test drive ikke har av biler som jeg ønsker blir nok fyllt av forca 2 når det kommer. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Definitivt et spill jeg skaffer meg på PC. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har ikke prøvd å få tre stjerner jeg heller. Det jeg mente er at hvis en politibil er i nærheten av deg og du bråstopper (krasjer i noe) så blir du tatt med en gang. Selv om du ser politi bilen suse forbi så blir du tatt. Du kan heller ikke prøve å brøyte deg vei gjennom en politi sperring. Det er som å kjøre i en vegg. Er klar over at mange bilprodusenter er redde for å la spillerne se at det faktisk går an å ødelegge bilene deres, men det blir litt tamt uten skade syntes jeg. Klarer fint å kjøre i gang uten å snurre men jeg savner litt mer kontroll. Siden dette er et spill syntes jeg det viktig at jeg har følelsen av jeg har kontroll på bilen. Det finnes folk i virkeligheten som klarer å dra av gårde i en heftig breisladd så jeg vil ha mer kontroll i spillet enn jeg har i virkeligheten (det får man jo i resten av spillet). Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå må jeg nesten vurdere å kjøpe en 360 for å få meg det spillet ^^. 6116282[/snapback] Hvorfor det?? det kommer jo på pc, ps2 og psp også.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Synd hver eneste av de bilene sannsynligvis føles som om du kjører en gravid hvalross i et badekar med hjul på. 6116351[/snapback] hehe, utviklerne har sagt det skal være litt sim da - så vi får for all del håpe vi slipper å kjøre noe gravid hvalross, hehe! Nå må jeg nesten vurdere å kjøpe en 360 for å få meg det spillet ^^. 6116282[/snapback] Hvorfor det?? det kommer jo på pc, ps2 og psp også.. 6117464[/snapback] Skjønner ikke at folk kan vurdere det spillet på en PSP. Forsåvidt også PS2. Grafikken og tegneavstanden blir jo fæl. Lurer på hvorfor det ble PS2 og ikke PS3. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) når kommer det ut? EDIT: June 23, 2006 (EU) (360) Endret 16. mai 2006 av Dofty Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Står september 2006 på tothegame.com - hm.. Uansett, Ducati 999R, herlig! Endret 17. mai 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Når det gjelder skader på bilene så får spillutviklerne vanligvis ikke lov til å gjøre dette av bilprodusentene. I beste fall får de lov til å gjøre noe kosmetisk småtteri (riper og sånn), så noen virkelig skademodell av betydning blir det neppe i dette (eller andre spill som bruker 'ekte' biler). 6117181[/snapback] Hvor alle dette fra? Er det noen utviklere som har sagt det? Før var jo skademodell forholdsvis vanlig. Sikker på at ikke bare er for at det er så mye jobb å lage skademodellene nå at de rett og slett ikke gidder? De fleste seriøse bilspillene har jo skademodell (Toca, GTR o.l), så tviler egentlig på at bilfirmaene nekter å lage skademodell. Men dette er bare antagelser fra min side. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 September er slipp mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå