Flygaren Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har akkurat re-innstallert Windows Xp, og nå er alle ikonene på mp3, wma osv de gode gamle ikonene i media plyer. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få de nye ikonene? Ikonet jeg vil ha på mine mp3'er er dette Kan noen hjelpe meg her? Kristian Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har du den nyeste versjon av WMP da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Om han har reinstallert Windows, så er det nok WMP9 som er standard. Last ned WMP11, så er du up to date. Lenke til kommentar
Flygaren Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Om han har reinstallert Windows, så er det nok WMP9 som er standard. Last ned WMP11, så er du up to date. 6119264[/snapback] Har WMP10... Har hatt den før jeg re-innstallerte også, og da var ikonene som de skulle være. WMP11 er vel kun for VISTA, er det ikke? Hvis den finnes til XP, hvor kan jeg laste den ned? Ingen som vet om det kan fikses på en annen måte? Kristian Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Om han har reinstallert Windows, så er det nok WMP9 som er standard. Last ned WMP11, så er du up to date. 6119264[/snapback] Har WMP10... Har hatt den før jeg re-innstallerte også, og da var ikonene som de skulle være. WMP11 er vel kun for VISTA, er det ikke? Hvis den finnes til XP, hvor kan jeg laste den ned? Ingen som vet om det kan fikses på en annen måte? Kristian 6119873[/snapback] WMP 11 er får XP også. jeg sitter med det nå kan vel fås på microsoft sine sider vel. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har samme "problemet". Re-installerte Windows for et par dager siden, og kjører WMP10 (gidder ikke ha noe Beta-crap). Det nye ikonet er på snarveien til WMP o.l., men ikke på filene. Lenke til kommentar
Flygaren Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jepp, har også det nye ikonet på snarveien til spilleren, men ikke på filene. Kan noen forklare meg hva som er forskjellen på beta og fullversjon når det gjelder WMP11? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jepp, har også det nye ikonet på snarveien til spilleren, men ikke på filene. Kan noen forklare meg hva som er forskjellen på beta og fullversjon når det gjelder WMP11? 6124800[/snapback] Tja, at beta-versjonen ikke er helt ferdig og kan inneholde flere bugs enn fullversjonen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dere kan prøve å slette ikoncachen i Windows. Det letteste er vel å skaffe seg TweakUI (en del av PowerToys) og gå til "repair" og velg repair ikons". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå