Gå til innhold

Gamle ikoner i Media Player

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat re-innstallert Windows Xp, og nå er alle ikonene på mp3, wma osv de gode gamle ikonene i media plyer. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få de nye ikonene?

Ikonet jeg vil ha på mine mp3'er er

dette

Kan noen hjelpe meg her?

Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Om han har reinstallert Windows, så er det nok WMP9 som er standard. Last ned WMP11, så er du up to date.

Lenke til kommentar
Om han har reinstallert Windows, så er det nok WMP9 som er standard. Last ned WMP11, så er du up to date.

6119264[/snapback]

Har WMP10... Har hatt den før jeg re-innstallerte også, og da var ikonene som de skulle være. WMP11 er vel kun for VISTA, er det ikke? Hvis den finnes til XP, hvor kan jeg laste den ned?

Ingen som vet om det kan fikses på en annen måte?

Kristian

Lenke til kommentar

6119264[/snapback]

Har WMP10... Har hatt den før jeg re-innstallerte også, og da var ikonene som de skulle være. WMP11 er vel kun for VISTA, er det ikke? Hvis den finnes til XP, hvor kan jeg laste den ned?

Ingen som vet om det kan fikses på en annen måte?

Kristian

6119873[/snapback]

WMP 11 er får XP også. jeg sitter med det nå kan vel fås på microsoft sine sider vel.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jepp, har også det nye ikonet på snarveien til spilleren, men ikke på filene. Kan noen forklare meg hva som er forskjellen på beta og fullversjon når det gjelder  WMP11?

6124800[/snapback]

Tja, at beta-versjonen ikke er helt ferdig og kan inneholde flere bugs enn fullversjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...