Kaiman Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Godt mulig det er jeg som leter på helt feil sted, men jeg sliter virkelig med å finne en USB-kabel som er 5 pins mini i begge ender. Vanlig A-B mini (eller hva de nå heter), som man bruker mellom f.eks. PC og digitalkamera finnes i bøtter & spann, selvsagt. Er det noen vennlige sjeler som har sett en slik kabel som er avbildet under her (manipulert bilde)? Hvor får man tak i slike? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Godt mulig det er jeg som leter på helt feil sted, men jeg sliter virkelig med å finne en USB-kabel som er 5 pins mini i begge ender. Vanlig A-B mini (eller hva de nå heter), som man bruker mellom f.eks. PC og digitalkamera finnes i bøtter & spann, selvsagt. Er det noen vennlige sjeler som har sett en slik kabel som er avbildet under her (manipulert bilde)? Hvor får man tak i slike? Takknemlig for svar. 6116146[/snapback] tror clasern har sånne, de pleier og ha endel usbkabler... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ser for meg ut som en sånn kamerakabel? Kanskje du burde prøve å poste i annen kategori? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå