Lightningwolf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg bruker G5 å er veldig fornøyd med den ingen problemer med den. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Tror jeg går for Razer musa da, Hørt at den er veldig god til spill ol. Er jo litt fett med lys da *Casemodder* Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Som nevnt tidligere, om du velger Razer eller Logitech går mest på personlige preferanser. Liker du den best, så kjøper du den. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Anbefaler deg å kjøpe G5, skal kjøpe den selv snart. Du sier selv at du ikke har lyst på trådløs så G5 er musa jeg ville valgt. Razer eller G5 er en smaksak, det er opptil deg men ville valgt G5. Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ingen som har testa denne musa her da? Egentlig ganske revolusjonerende, har lyst til å prøve den, men vil vente til noen andre kommer med tilbakemeldinger. Spennende mus... Her er en test av den. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Ja, hvis noen er gærne nok til å få den musen i sortimanget sitt her på bjerget. Så skal jeg kjøpe en. Vel og merke hvis den IKKE er dyrere enn 300 spenn.. Edit : Den koster jo over 400 spenn "over there" såeh, til å være såpass ny og innovativ. så må de få seg en ny og innovativ pris, så den blir interesang. Endret 21. mai 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ingen som har testa denne musa her da? Egentlig ganske revolusjonerende, har lyst til å prøve den, men vil vente til noen andre kommer med tilbakemeldinger. Spennende mus... Her er en test av den. 6146113[/snapback] Den var jo serr grell Ergonomien er sikkert dritt og. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Huff! Den var ikke noe pen nei Tviler litt på at den er så serlig god å game med da Men kjøp ivei og test Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Huff of huff, Jeg ble forelsket i G5 Fikk se den på nært hold. Jau, den ble bestilt for 30 min siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå