Daytona* Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ser at det finnes bærbare pcèr i markedet med windows media center ferdig innstallert som operativsystem, er det noen som har prøvd å bruke bærbar pc til htpc og hvor fornøyd er dere med resultatet med tanke på biledkvalitet. Jeg er også opptatt av brukervenlighet , og hadde tidligere en selvbygd htpc med tv kort, men jeg syntes det var alt for tungvint å bruke , med tanke på at fjernkontrollen bare fungerte med medfølgende programvare , samt at mediesenterert var treigt. regner med dette ikke vil være noe problem dersom man kjøper usb tv-kort beregnet for windows media center. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tror det skal gå bra. Men skjermoppløsninga må være passe høy da. Rape me if i'am wrong... Link til en slik bærbar? Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg syntes DENNE dell pcèn er inntressan. Den første av disse er en av de som leveres med windows media center. Endret 17. mai 2006 av Daytona* Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja den ser grei ut til det bruket. Max oppløsningen var på 1600x1050, så det skal holde.. Lykke til da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå