LordArild Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) hei har akkurat hatt maskinen min nede i stuen for å se på "the big screen" når jeg da pakker sammen og tar med alt opp igjen vil ikke skjermbilde komme tilbake på lcd'en.. alt ser ut til å virke da bios bilde og alt lager bilde helt til windows er klart og alt går i svart... HJELP!! MVH Arild Endret 16. mai 2006 av lordarild Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hmm, hadde noe av det samme problemet selv i dag faktisk. Hadde ipoden min kobla til pcen da jeg slo den av i går, og når jeg slo den på funka ikke maskina. Kom forbi bootscreen og skjermen ble svart. Så fort jeg dro ut usb kabelen starta maskina fint, trur det har noe med at jeg har for liten strømforsyner. Anyway, tviler på at det er ditt problem, men var iallefall det jeg hadde å komme med Edit: ved nærmere ettertanke, det er godt mulig pcen har fått seg en liten smell slik at harddisk kablene har detti ut eller noe, Sjekk om alt sitter skikkelig fra strøm til ide (sata om du bruker det selvsagt) Endret 16. mai 2006 av discostu Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 har gått over alt av kabler, og alt sitter helt fint... skjønner ingenting.. hvis noen fler har noen tips å komme med prøver jeg alt... klare fint å lese nettverkssharene fra maskinen... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 har fiksa det nå, en instillingsfeil. måtte koble på tv'en igjen og tvangstille tilbake til vanlig monitor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå