stian15 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei Jeg nå har jeg installert WINXPHome og skal registrere meg... MEN, jeg har lånt den vekk til en av kameratene mine så han registrerte seg før jeg gjorde det.. Kan jeg få tak i en ny "ubrukt" kode fra nettet tro..? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 "Idiot!" Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
mammut Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ha ha ha for en dust. Har man litt i hodet så gjør man det bare ikke sånn da..Låne bort cd greit men ikke lovlig. Cd key..gjemmer hemmlig da.. hahahahahahahahaha Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 vel.. som de andre over her sier: dust... hvem i all verden gjør noe sånt da!? skamme deg skal du! :razz: Vel, uansett ville jeg ihvertfall prøvd å kreve penger av "vennen" din slik at du kan få kjøpt deg en ny lisens. Du har vel strengt tatt ikke rett på erstatning, siden du lånte bort cd-keyen din gratis, men siden han er vennen din bør han jo betale, og ikke la deg sitte igjen som taperen bare fordi du var dum nok til å låne bort noe du skulle holdt hemmelig... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ta kontakt med M$ og forklar dem situasjonen. Hvis begge bekrefter hva som har skjedd kanskje M$ gjør om på registreringa. Hvis ikke ville jeg krevd å få en ny lisens av kameraten min. PS: Håper du har lært en liten lekse nå :razz: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 hva er vitsen med og regge windows?? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Sperret og flyttet: Spørsmål om linker til warez + feilpostet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg