levlex Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har du en nerd i hjertet? Her er smykket som får det til å slå gnister. Les mer Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Artig. Nesten akkurat som det beltet. Skal kjøpe det og gå med "LOL" rundt halsen hele dagen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Denne går vel elegant inn på listen over teiste-gadgets-som-man-egentlig-ikke-trenger Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Synd å si det men hvem ved sine fulle fem går rundt det jugglet rundt halsen? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Man trenger vel strengt tatt ikke en 2-3 cm tykk "LOL" rundt halsen, men jeg likte designet veldig. På tide noen kombinerer teknologi med litt stil. Nå har jeg i 5 år leita etter en digital klokke med noenlunde elegant + tekno design, og det er helt umulig å finne noe sånt. Alt som selges er Casios sorte kalkulatorklokker, og... Vel. Alt som selges er Casios sorte plastklokker. Hadde jeg funnet et digitalur med såpass rent design som i tillegg ikke var to cm tykk, hadde jeg kjøpt den tvert. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nå har jeg i 5 år leita etter en digital klokke med noenlunde elegant + tekno design, og det er helt umulig å finne noe sånt. Alt som selges er Casios sorte kalkulatorklokker, og... Vel. Alt som selges er Casios sorte plastklokker. Hadde jeg funnet et digitalur med såpass rent design som i tillegg ikke var to cm tykk, hadde jeg kjøpt den tvert. 6123173[/snapback] Jeg synes Casio F-91W-1XY er ganske fin for å være digital, enkelt og stilreint. http://www.sailgb.com/p/casio_casual_digital_f_91w_1xy/ Samme klokke som Osama Bin Laden har, mannen har jo smak: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg