arian88 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Bruker KMS hair play: molding paste, og kan bare si at det er den beste jeg har brukt. 6132029[/snapback] er det den? veit dy hvor kan jeg finne den? hvor mye koster det? er det verdt det? 6160038[/snapback] kan noen svare hehe har så lyst å PRØVE den as Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det der er "hyper paste", så nei det er nok ikke den da.. Selv er jeg veldig fornøyd med "molding paste", syns selv den holder fasongen rimelig bra i løpet av en dag Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 For meg er det kun grå Renati og Ice molding paste elns (den lilla) blanda sammen som funker. Har ikke veldig langt hår, og har pløyd gjennom det meste av merker og produkter, men den blandinga er den eneste som gjør at håret ikke ser fett ut, har bra hold, og er lett og vaske ut. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bruker en rund boks , Voks... Noe på D Veldig kjent.. Er hvit inni , den syns jeg funker bra, går fort ut av håret, men har halv langt hår... Det blir sånn for langt til og ha sånn "Ski bakke sveis" med topp i panna, og for kort til og ha det på siden, som Lanka. Noen tips, utenom hane kam ? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bruker en rund boks , Voks... Noe på D Veldig kjent.. Er hvit inni , den syns jeg funker bra, går fort ut av håret, men har halv langt hår... Det blir sånn for langt til og ha sånn "Ski bakke sveis" med topp i panna, og for kort til og ha det på siden, som Lanka. Noen tips, utenom hane kam ? 6174806[/snapback] Du tenker på Define du sikkert Jeg er ikke helt fæn av den. Den blir for fetete og det er liksom ikke helt mykt det man kliner på. Jeg anbefaler deg å ha sånn surfelook. Litt smårufsete hår som du får med Renati, Ha det rufsete sånn oppå og bak. Også trekker du litt til siden foran. Samtidig som det er rufsete der også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 KMS sin moldingpaste kan finnes i de fleste frisørsalonger. Dvs, du må finne en som har merket KMS. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det blir sånn for langt til og ha sånn "Ski bakke sveis" med topp i panna, og for kort til og ha det på siden, som Lanka. Noen tips, utenom hane kam ? 6174806[/snapback] Spørs helt på håret, men jeg hadde uansett gått for bakoversveis Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hva med en heilt vanlig sveis? Kort på sidene og litt lenger på toppen lizzm! sånn psychosveis med bustete midt på, flatt på eine sida og hoppbakke på andre og rett ut bak ser rett og slett latterlig ut. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hadde sebastian før, den var genial. Nå har jeg Renati grå, helt grei men helt anderledes enn sebastianen 6171191[/snapback] Hvordan annerledes? 6171673[/snapback] Den modellen som vi snakker om fra Sebastian tørker ganske fort, og blir litt som leire, viss du skjønner. Den er som den grønne Shock Waves-boksen, berre at holdbarheita er mykje, mykje bedre. Det er òg lettare å fordele den i håret viss du har litt lengde på det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Anyone som har noen tips til styling av halvlangt krøllete hår? Foreløpig gidder jeg ikke bry meg med deg (har gitt opp), så jeg har én dag det er krøllete (shampoo-dagen), så er det to dager som det er fett og rett, hvor jeg har bakoversveis (off-shampoo-dager). Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) feil tråd 1415 Endret 29. mai 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Anyone som har noen tips til styling av halvlangt krøllete hår? Foreløpig gidder jeg ikke bry meg med deg (har gitt opp), så jeg har én dag det er krøllete (shampoo-dagen), så er det to dager som det er fett og rett, hvor jeg har bakoversveis (off-shampoo-dager). 6201205[/snapback] Du kunne jo berre prøvd med ei rettetang, sett om det forbedrer noko. Det finst òg eit produkt som du har i håret rett etter dusjen, når håret er handduktørka. Da forsvinn krøllane til ein viss grad. Vidare kan du jo prøve deg fram med forskjellige frisyrer, som f.eks. sideskill? Hadde vore lettare å vurdert om du evt. hadde lagt ut eit bilete av deg, eller av nokon som har likt hår som deg. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hvordan er konsistensen til "KMS Molding Paste" i forhold til "Define Creating Wax" og "Define Flexible Paste"? Jeg likte ikke helt konsistensen på sistnevnte. Endret 29. mai 2006 av JeffK Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du bruker mye mindre om man skulle hatt samme look, hvertfall jeg.. Men om du klæsjer inn noen dråper vann ser det hvertfall litt mer ut.. Lenke til kommentar
Frisorjenta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Irriterer meg alltid grønn over at når jeg er hos frisøren, og hun/han har "stylet" håret mitt, så er det dritnajs. Men så fort jeg har sovet en natt, og skal på skolen, og jeg skal "style" håret selv, så blir det dritdårlig! Det er så kjipt. :-/ 6127526[/snapback] Det er jo fordi frisøren din ikke har vist deg hvor mye du skal ha, og hvordan du skal gjøre det ordentlig. Så det må du si neste gang , at du vil hun/han skal vise deg hvordan du skal gjøre det! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sebastian? American hvaforno? Er det noen som kan henvise til noen butikker hvor de selger sånt? Så skal jeg personlig konsumere og teste ut varene og si hvem som er best. Holder fortsatt en knapp på Renati (Grå) 6166103[/snapback] Sebastian Evokatìv Disobedient ([orange boks] 250,- til 280,-) og American Crew Classic ([raud og gul boks] 400,- til 500,-). Sebastien finn du bla.a. hos Picasso, CanCam (og muligens Chess), American Crew finn du på Chess, viss eg ikkje husker feil. Lenge sidan eg har kjøpt den no. 6166459[/snapback] American Crew som ikke heter Classic etterpå er også win, det er fire forskjellige og alle koster sånn tohundreognoe. Lenge siden jeg har brukt dem, though.. Skal ha en ny voks selv nå, blir KMS tror jeg. Drøy og funker bra. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg skulle ønske jeg hadde en frisør til disposisjon hver morgen bare for å style håret mitt. :-D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det skulle jeg også. Når jeg styler hår blir det alltid grujævlig. Jeg må gifte meg med en frisør. Kvinnelig modell, riktignok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå