Gå til innhold

Style HÅR! Trenger Guide...

arian88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk streng beskjed fra min frisør hvertfall, etter at hun var sånn halvveis "sur" på håret mitt :p . Ikke bruk Define Wax, da denne er (som skag1 påpekte) fettbasert elns. Altså umulig å vaske bort, med mindre du er glad i å bruke zalo i håret med etterkur av egg og øl visstnok.. Yack..

Som Golfbag også skrev, KMS Paste er overraskende bra (og dyr), men den holder nok veldig lenge samt den gir veldig god hold i håret.. (heter det hold?)

Lenke til kommentar

KMS Paste er det den? :

HAIRPLAY_hyper_paste_300.jpg

Takk for svarene deres :D

hehe

men hva slags Gele/WAX bruker dere?

er dere fornøyd?

har dere bilde av det som dere kan sette her?

Pris?

osv. :p

Kansje lit Guide om GELE og WAX oxo :p

Lenke til kommentar
Fikk streng beskjed fra min frisør hvertfall, etter at hun var sånn halvveis "sur" på håret mitt :p . Ikke bruk Define Wax, da denne er (som skag1 påpekte) fettbasert elns. Altså umulig å vaske bort, med mindre du er glad i å bruke zalo i håret med etterkur av egg og øl visstnok.. Yack..

Som Golfbag også skrev, KMS Paste er overraskende bra (og dyr), men den holder nok veldig lenge samt den gir veldig god hold i håret.. (heter det hold?)

6129138[/snapback]

Jeg får da helt fint til å vaske ut Define voksen min :huh: Med vanlig sjampo og 40*C går det barskt ;)
Lenke til kommentar

Akkuratt nå bruker jeg KMS molding paste, grei den, men kjenner at den ikke er sterk nok når håret begynner å bli halvlangt. Renati er mye bedre, skal hamstre når jeg skal til NY.

Min erfaring er at litt vann i håret er bra, før du gnikker ut ønsket mengde gel/voks/what ever.

Edit: Når frisøren styler håret ser det jo bare teit ut....

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Hvilken renati anbefalere dere? hvit,grå eller orasje? Jeg har kort/halvlang/kort tjukt hår. Hva funker best?

6128257[/snapback]

Bruk den grå. Den er best til folk med sånn halvlangt kort hår. Jeg bruker den hvertfall. Du ser håret mitt under her. Er ganske fornøyd. Den oransje kan virke litt stiv iblant, den grå er mykere :)

post-38463-1148389589_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du de solbrillene, Lanka? :love: De var fete.

6162213[/snapback]

Jeg kjøpte faktisk disse pilotbrillene på qxl for noen år tilbake. Men mistet dem i russetiden for litt siden, så har nettopp bestilt to identiske fra eBay. En original fra Ray-ban, mens en fake pilot med pris på henholdsvis 70 og 10 dollar :)

Lenke til kommentar
Sebastian? American hvaforno? Er det noen som kan henvise til noen butikker hvor de selger sånt? Så skal jeg personlig konsumere og teste ut varene og si hvem som er best.

Holder fortsatt en knapp på Renati (Grå)

6166103[/snapback]

Sebastian Evokatìv Disobedient ([orange boks] 250,- til 280,-) og American Crew Classic ([raud og gul boks] 400,- til 500,-). Sebastien finn du bla.a. hos Picasso, CanCam (og muligens Chess), American Crew finn du på Chess, viss eg ikkje husker feil. Lenge sidan eg har kjøpt den no.

Lenke til kommentar
Ok, takk. Får se om jeg finner slike når jeg er i Statene.

Men la oss holde oss on topic. Vurdere å kjøpe meg en Renati-voks, men den er dyr. Fryktelig dyr.

6163589[/snapback]

Du kan kjøpe slike briller for 200,- på Jack&Jones. Har også sett at de har dem til 150,- på bensinstasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...