arian88 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei.. jeg trenger en side som viser hvordan man kan style håre sitt hehe vis det er med bilder / filmer så blir den veldig bra trennger tips for å style hår hehe tips om GELE / WAX ........... alt om styling av HÅR og vis dere har det så blir det perfekt... og vis dere kan litt om det så vis dere kan fortelle det med bilde / video så blir det PERFEKT as fordi det er så vasnklig å kjønne akkurat hva man menner hehe Takk :!: :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er jo bare å spøtte frisøren din om tips når du en gang er der! ELlers er det jo bare å prøve deg frem selv! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 SoloX' überguide til styling av hår Denne guiden som er fryktelig kort, skal ta for seg hvordan håret ditt blir sexy Kjøp den en fin voks. Dette kan nok frisøren hjelpe deg med, kjøp den dyreste for da kan du skryte over at du har dyr voks til vennene dine. Finn et speil. Speilet må være passe stort og ikke være skittent. Fine speil gir fint hår. Finn fram den svindyre voksen din. Finn fram håret ditt. Ta en dæsj voks i hånden. Ta dette utover håret til du ser ut som en modell. Gå ut på gaten og vis til vennene dine at dyr voks gir fint hår. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Min guide: Jo dyrere produktet er jo bedre bruker det å være... voks skal varmes opp med å gni hendene kjapt mot hverandre, pass på å bare ha voks mellom der fingrene siden du ikke får utnyttet voks som kommer på håndflaten. Så er det bare å gni det rundt og gi håret fasong. Gele kan gi litt stivt hår som kun er stivt i tuppene men likevel ikke holder seg på plass viss du forstår, dessuten går det større mengder gel med for å få et greit resultat... Anbefales ikke. Det produktet jeg har best erfaringer med er KMS Paste, bare å kleise litt i håret og så fikk du kombinert de beste egenskapene fra gele og voks i ett produkt. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg har veldig tjukt hår, så i bakhodet er det ikke alltid det vil stå rett ut? hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg har veldig tjukt hår, så i bakhodet er det ikke alltid det vil stå rett ut? hva gjør jeg? 6116133[/snapback] Da sier du til frisøren at hun/han (som oftest en hun) må "tynne" håret. Verre er det ikke. Frisører er flinkere med hår enn hw-nerder, stol på de. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bruk voks i TØRT hår. Gni voksen mellom hendene så den blir varm og mykere/lettere å fordele. Ta voksen i/dra håret bak/opp fra pannen og bakover. Klapp/dra så håret tilbake med forsiktig bevegelser/form det slik du vil ha det. Gjør du det på denne måten, og ikke bare gnir voksen i håret bakfra, forhindrer du at håret bare ser helt sleikt ut. Pass på å bruke en passe mengde voks slik at det ikke ser fettete ut, men likevel dekker alt håret. Spør gjerne frisøren om en voks som passer deg. Du kan jo også be frisøren vise deg hvordan du styler håret. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Guide til å style hår? Det var nytt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 jeg har veldig tjukt hår, så i bakhodet er det ikke alltid det vil stå rett ut? hva gjør jeg? 6116133[/snapback] Pris deg lykkelig over at du slipper å se ut som en idiot. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 * Bruk vannbasert voks som løses lett i vann og vaskes dermed lett ut. Fettbaserte vokser er umulig å få ut av håret - selv om du har for vane å vaske håret med bensin, whitesprit eller andre ekstremt fettoppløsende væsker og/eller syrer. * Hårgel er fint dersom du ikke gidder vaske ut voksen før du legger deg, og puta di etterhvert utvikler en klissete/klebrig overflate. Hårgel, etter min erfaring, legger ikke igjen noe slikt på puta. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bruk voks i TØRT hår. 6116694[/snapback] Han sa at han hadde veldig tjukt hår, og da blir det ofte litt problematisk å ha voksen i tørt hår. Eg vil anbefale å føne håret først, for å så ta littegranne vatn i håret (med trykk på litt). Så kan du begynne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 * Bruk vannbasert voks som løses lett i vann og vaskes dermed lett ut.Fettbaserte vokser er umulig å få ut av håret - selv om du har for vane å vaske håret med bensin, whitesprit eller andre ekstremt fettoppløsende væsker og/eller syrer. * Hårgel er fint dersom du ikke gidder vaske ut voksen før du legger deg, og puta di etterhvert utvikler en klissete/klebrig overflate. Hårgel, etter min erfaring, legger ikke igjen noe slikt på puta. 6123982[/snapback] Men da blir håret også stivt, og som oftest veldig "shiny". Hvis man ønsker det er jo det helt OK Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Håret skal stå rett ut bake og på toppen(litt aerodynamisk framover på toppen), også skal halve luggen være vannkjemma. Det har i hvert fall jeg fått med meg. Det ser latterlig ut, men om barna ønsker å se ut som filmpsykopater så greit for meg. For å holde på dette uvesenet så må nesten håret være stivt Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har brukt masse forskjellig voks, men synes den myke voksen på Hennes&Mauritz (grønn boks - soft wax) er fin fin. Billig og bra. Pleier å ta litt i hendene, gni det ut (varme det), gni det ut i håret. Pleier å avslutte med å ta hendene under vann (med litt voks fortsatt på), og lage det til med litt "wet-look". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvis det er Dax du snakker om, så er ikke den så veldig bra for hodebunn og hår etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Men da blir håret også stivt, og som oftest veldig "shiny". Hvis man ønsker det er jo det helt OK 6124473[/snapback] Det kommer helt an på gel'en. De gel'ene som gir stivt hår kan man "knuse" de stive klyngene, og være litt røff med håret etter det er stivnet. Så blir det ganske mykt, matt, men ikke klissete. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg har uber tykt hår, jeg bruker renati og det fungerer utmerket... Trikset er å ta litt voks i neven og gnikke det som faen ut mellom henna for deretter å kræsje det i håret... La håret være halvtørt, for så å føne det tørt... Da står det sånn som du vil, pluss stjrten baki blir liggende lavt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Irriterer meg alltid grønn over at når jeg er hos frisøren, og hun/han har "stylet" håret mitt, så er det dritnajs. Men så fort jeg har sovet en natt, og skal på skolen, og jeg skal "style" håret selv, så blir det dritdårlig! Det er så kjipt. :-/ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Irriterer meg alltid grønn over at når jeg er hos frisøren, og hun/han har "stylet" håret mitt, så er det dritnajs. Men så fort jeg har sovet en natt, og skal på skolen, og jeg skal "style" håret selv, så blir det dritdårlig! Det er så kjipt. :-/ 6127526[/snapback] Prøv selv, det er lettere å style andre. Helt rent hår er et mudt for vellykket resultat. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ekte menn bruker Brylkrem :!: Rent hår er viktig ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå