Sonic^^ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei! Jeg er ganske dårlig å skyte/slå høye passninger med venstrefoten, og vil derfor prøve å gjøre noe med det. Jeg er 15 år. Når jeg skal skyta med venstrefoten eller slå lange høye passninger med den har jeg ikke noe slags kontroll på hvor ballen vil gå. Og jeg føler at jeg ikke kommer helt under ballen, noe som gjør at jeg ikke klarer å slå høye passninger med den. Noen som har noen tips eller treningsmetoder? Er evig takknemlig for alle tips Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er bare trening av venstrefoten som gjelder. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Men når jeg skal prøve å slå høye passninger føler jeg at jeg ikke kommer helt under ballen å de blir bare en skjev passning. Noen tips eller treningsmetoder? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hører du sier det, men det er bare trening som kan hjelpe deg.. Forsøk å lær av hvordan du bruker høyrefoten, og gjør det på samme måte. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg begynte å trene venstrefoten da jeg var rundt 10 år, da skjøt jeg i perioder bare med venstrefoten. Nå skyter jeg like bra med begge føtter (er 13). Så, som smeboe sier: Det er bare trening det er snakk om. Bare skyt mye. Ikke bare mye, men masse. Skikkelig mye. Da blir du flink. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Eneste måten å bli bedre med venstre-foten er å trene,trene og trene. Som nevnt skyt mye med venstre beinet og du blir god til slutt ZayCon Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Idag var jeg på fotball banen i 5 timer og brukte bare venstrefoten. Jeg føler jeg faktisk har hatt en stor fremgang bare med å gjøre dette en dag. Jeg brukte en god stund på å skyte med venstre, brukte bare venstre når vi spilte lag og trikset litt bare med venstre. Så håper denne fremgangen fortsetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå