Gå til innhold

Corsair annonserer XMS3500

Howard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg endelig hadde funnet ut hva slags maskin jeg skulle ha da! Bestilte og alt ting, så får jeg mail fra quad.no om jeg vil vente til fredag for da får de inn 3500. Hva skal jeg si? Bra at det opplyser kundene sine! Men...

Vil det lønne seg? Jeg har lest noen få tester, og det så ikke ut til at 3500 var noe særlig bedre enn 3200. I allefall ikke mere stabilt!

-GJ-

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 12:13, skrev The DiM:

Trodde jeg endelig hadde funnet ut hva slags maskin jeg skulle ha da! Bestilte og alt ting, så får jeg mail fra quad.no om jeg vil vente til fredag for da får de inn 3500. Hva skal jeg si? Bra at det opplyser kundene sine! Men...

Vil det lønne seg? Jeg har lest noen få tester, og det så ikke ut til at 3500 var noe særlig bedre enn 3200. I allefall ikke mere stabilt!

-GJ-

Jeg hadde nok gått for XMS3200C2. Er ikke så sikker på at jeg liker de nye enda treigere timingene på de nye XMS3500 brikkene. Skulle ikke forundre meg mye om de rett og slett er de samme brikkene som XMS3200C2 men med dårligere timing for å tåle høyere fsb.

Lenke til kommentar

Quote:

-GJ-

Jeg hadde nok gått for XMS3200C2. Er ikke så sikker på at jeg liker de nye enda treigere timingene på de nye XMS3500 brikkene. Skulle ikke forundre meg mye om de rett og slett er de samme brikkene som XMS3200C2 men med dårligere timing for å tåle høyere fsb.

Det er noe jeg ikke forstår, - XMS2500 står med cas2 hos Quad.no. Hva var det son gjorde brikkene treigere, - eller mindre raske, enn XMS3200?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...