Gå til innhold

Karakterfunksjonen på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Ja det har vært oppe før, men det har ikke blitt gjort noe med det, derfor tar jeg det opp igjen.

Karakterfunksjonen på bruktmarkedet er blitt en plass hvor det bedrives drittkasting i stor skala. Grunnen til det er at funksjonen ikke blir regulert på riktig måte, hva som må og bør gjøres tror jeg hardware er fullstendig klar over. Derfor ser jeg ingen grunn til å utbrodere dette noe videre.

Det er i alle fall meningsløst å ha det slik som det er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Jeg la ut en annonse der jeg ønsket å kjøpe et 2x 1024mb minnebrikker til under 1000 kr. Laveste nypris når jeg la ut denne annonsen var ca 1200 kr. Jeg fikk 2x karakter 1 med følgende kommenterer:

"vil du kjøpe 2 gb ram for under 1000 kr? LOL"

"LOL er du fucka i hue eller? 2 gb ram for uner 1000 kr. ahahjahahah"

Jeg har sett mange liknende kommentarer i andre annonser jeg har besøkt.

Jeg lurer på hva slags folk som legger ut slike kommentarer, det kunne ha vært en fascinerende psykologisk studie. Det er ikke særlig bra at hvem som helst kan legge ut kommentar uten å ha handlet med personen. Jeg kan skjønne denne funksjonen som et ledd i å stoppe svindelforsøk, der personer kan kommentere dette, men etter min mening burde det da holde med en "rapporter" funksjon.

Det verste er at folka som styrer bruktmarkedet ikke gidder å gjøre noe med urettferdige karakterer. Jeg har kontaktet dem ca. 5 ganger, uten at noe er blitt gjort. Dette er for dårlig.

Endret av Blodpudding
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...