trondiz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg koblet tven på pcen, men skjermbildet blir svarthvitt. Det har farge under oppstarten, men ikke når nå jeg kommer til påloggingsskjermen. Flere som har vært borti samme problemet og løst det? Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg koblet tven på pcen, men skjermbildet blir svarthvitt. Det har farge under oppstarten, men ikke når nå jeg kommer til påloggingsskjermen. Flere som har vært borti samme problemet og løst det? 6115392[/snapback] Farge/sorthvitt problemer pleier å være ntsc/pal problemer. Sjekk innstillingene dine, og still dem inn på rett region. (Pal-B hvis jeg ikke husker feil..) Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg koblet tven på pcen, men skjermbildet blir svarthvitt. Det har farge under oppstarten, men ikke når nå jeg kommer til påloggingsskjermen. Flere som har vært borti samme problemet og løst det? 6115392[/snapback] Farge/sorthvitt problemer pleier å være ntsc/pal problemer. Sjekk innstillingene dine, og still dem inn på rett region. (Pal-B hvis jeg ikke husker feil..) 6115426[/snapback] Takk, fant ut av det nå. Måtte stille inn korrekt kabel på innstillingene. Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har det samme problemet......hvor stille man PAL/B? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg trenger bare og skru på en anna AV kanal jeg.. S-video eller noe.. men er svart-hvit på en av de andre. Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Mja, pleier å ordne seg etter litt knoting. Men i går var det mye krise, SKULLE JO SE BRANN BANKE TIL. Ble til at vi kjøpte sesongkort hos Canal Digital. Små sjipt å sitte å se på webtv på en 47 tommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå